Reklama Monice Lewinsky nadmašila sva očekivanja, u 48 sati zaradila nevjerovatan iznos
Naime, ova popularna platforma za analizu tržišta procijenila je da je kampanja uprihodila 2.2 miliona dolara u marketinškom utjecaju u samo 48 sati od lansiranja oglasa.
Aktivistica i autorica, i danas najslavnija po aferi s Billom Clintonom, u reklami je osvanula u nizu elegantnih izdanja, a jedan od ciljeva kampanje bilo je i poticanje žena na izlazak na birališta uoči nadolazećih predsjedničkih izbora u Americi."Ovdje smo kako bismo vas podsjetili da imate moć", pisalo je u opisu objave na Instagramu, napravljene u suradnji s organizacijom vote.org, a samo ta objava uprihodila je 96 hiljada dolara.
Ekološki osviješten brend Reformation predstavio je tom prilikom i nekoliko elegantnih komada iz svoje nove kolekcije pa je Lewinsky pozirala u nizu modernih stajlinga - od vatreno crvenog outfita preko crne haljine s bijelim tačkicama do zavodljivih biznis izdanjima u kojima, mora se priznati, baš niko ne bi naslutio da je nedavno napunila 50 godina.
Podsjetimo, Monica Lewinsky s predsjednikom Clintonom bila je u vezi od 1995. do 1997. godine, a za aferu se saznalo nakon što je njena bliska prijateljica tajno snimala njihove razgovore.