Slavnom haljinom protiv nasilja nad ženama: Zašto je tako teško vidjeti crno i plavo?
"Jedina iluzija je ona u kojoj mislite kako je ovo bio njen izbor. Jedna od šest žena je žrtva nasilja u porodice. Zaustavimo nasilje nad ženama", poruka je slogana koju je napravio južnoafrički ogranak humanitarne organizacije The Salvation Army, praveći referencu na optičku iluziju u kojoj se jedna svadbena haljina čija je fotografija postavljena na modni blog nekim ljudima činila crno-plava, a drugima bijelo-zlatna.
"Da budem iskren, mislim da je bolje da reklama bude što kontroverznija jer će tako lakše prenijeti poruku ljudima širom svijeta", kaže Frankie Burgoyne, administrator Carehaven centra čiji se logo nalazi na reklami.
Brilliant from the Salvation Army. Using #thedress to drive awareness of domestic violence #blackandblue pic.twitter.com/1znPuZBkAZ
— Reema (@reema80) March 6, 2015