Voyagea optužili da koristi Breskvicu za reklamiranje novog biznisa, on odlučio reagovati
Naime, on je najavio kako će u okviru svog brenda prodavati ledene čajeve s okusom breskve i lubenice. Iako su ove tvrdnje pomalo smiješne, korisnici Twittera tvrde kako se on pokušava reklamirati zahvaljujući Breskvici.
"Ali što Voyage izbacuje ice tea od breskve. The end", "Njemu je ladno trebalo dvije godine da smisli šta da odgovori na bon voyage, idi, ljubavi moja", "Kapiram da je tako došao i do same ideje za biznis", "Jadno", neki su od komentara na spomenutoj društvenoj mreži.
Ali što Voyage izbacuje Ice Tea od BRESKVE 😂 THE END pic.twitter.com/Db26cwZdvo
— turboautomatik 🌪️ (@turboautomatik) March 20, 2024
"Nema veze s vezom! Ne pravim ja ništa. To je na moj račun, nije to na njen račun. Nema to veze s njom ni na koji način. Jednostavno, sam okus breskve je najkomercijalniji okus ledenih čajeva i zato je glupo da se ne uradi najkomercijalniji okus i to smo mi uradili", rekao je za Telegraf.rs.
Na konstataciju kako mnogi to povezuju i komentarišu, on je kratko odgovorio: "Jasno mi je, naravno, ali davno smo mi to prerasli."