Iz rukovodstva kompanije istaknuli su kako zbog ekspanzije interneta više nema smisla plasirati golotinju u nekom printanom mediju.
Naime, od 5,6 miliona prodanih primjeraka godišnje tokom sedamdesetih godina prošlog vijeka, prodaja Playboya danas je pala na blizu 800.000 primjeraka godišnje.
"Naša misija je ispunjena. Uspjeli smo žensko tijelo učiniti normalnom pojavom tako što smo žene svijetu prezentirali u njihovom prirodnom izdanju. Vremena se ipak mijenjaju, sada ste jedan klik mišem udaljeni od bilo kakvog besplatnog erotskog sadržaja koji često nije u skladu s onim što Playboy promoviše, a to su ljepota i divljenje ženskom tijelu. Odlučili smo da se s dostojanstvom povučemo iz tog svijeta", rekao je vlasnik Playboya Hugh Hefner.
Magazin je izgubio i društveni status koji je nekada imao. Davno su prošla vremena intervjua s utjecajnim svjetskim ličnostima kao što su Martin Luther King Jr., Malcolm X i Jimmy Carter, prenosi New York Times.
Slike nagih žena još ranije su izbačene iz Playboyevog online izdanja, kako se sadržaji ne bi mogli širiti putem društvenih mreža koje zabranjuju erotiku.
Ipak, fotografije oskudno odjevenih žena u provokativnim pozama i dalje će biti objavljivane.
Playboy je osnovan 1953. u vremenu kada je objavljivanje golotinje još uvijek predstavljalo tabu temu. Danas je jedan od najpoznatijih svjetskih brendova, a bogatstvo osnivača Hugha Hefnera procjenjuje se na blizu 200 miliona dolara.