Svoje kreativne rukotvorine će prezentovati i prodavati preko 40 domaćih brendova, uglavnom članova OREA zajednice koja im omogućava da kroz online radnje plasiraju proizvode na domaće i svjetsko tržište.
Osim što će posjetioci imati priliku upoznati najoriginalnije bh. proizvode, zagrantovana je i zabava za najmlađe koje očekuju dječiji kutak, muzički program i radionice.
Suosnivačica OREA platforme Amra Silajdžić-Džeko najavljuje prelijepo druženje za cijelu porodicu, ali i konstruktivan ambijent i priliku za domaće kreativce da se predstave javnosti i rade na umrežavanju.
"ART market će okupiti bh. poduzetnike koji su se odvažili da svoje originalne ideje ili umjetnost pretvore u biznise, i izađu na tržište sa zanimljivim, prepoznatljivim rukotovorinama poput nakita, asesoara, poslastica, prirodne kozmetike, predmeta za kuću i odjeće. Neki od njih su startup-i, a neki već etablirani brendovi sa kojima želimo poslati poruku ohrabrenja svim mladim kreativcima sa dobrim poslovnim idejama", kazala je Silajdžić-Džeko.
Slijedeći ovaj cilj afirmacije malog biznisa u BiH, u organizaciju ART marketa se uključila i Vakufska banka.
"Naš tim sa velikim uzbuđenjem ide u susret ovom jedinstvenom događaju, jer on reprezentuje sve one vrijednosti koje su tako neophodne za razvoj domaće ekonomije i društva u cjelini. To su poduzetnički duh, inovativnost, kreativnost i što je najvažnije, nadu i vjeru u mogućnost dugoročnog, poslovnog prosperiteta u BiH. Odliv mladih, perspektivnih ljudi iz naše zemlje postaje sve značajnija tema, i mi u Vakufskoj banci vrlo ozbiljno shvatamo svoj dio odgovornosti u tome da ih ohrabrimo, kreiramo pozitivno okruženje u kojem se mogu ostvariti. ART market i naš aktivan angažman na promociji novih, originalnih bosanskohercegovačkih brendova sa OREA platforme je jedan od načina da to učinimo. Nadamo se da će nam se naši sugrađani i klijenti pridružiti u ovoj misiji, i srdačno ih pozivamo da u nedjelju budu dio ove pozitivne priče", rekao je Adnan Bogunić, član Uprave Vakufske banke.
Posjetioci ART marketa će moći upoznati i kupiti selekciju jedinstvenih bh. rukotovorina - od nakita napravljenog od drveta iz rijeke Une, reciklirajućeg bicikla za djecu, unikatne dizajnerske odjeće pa do ogrlica inspirisanih arhitekturom Sarajeva. Na štandovima će se predstaviti sjajni brendovi: All about Apple, Articoolisan, Art Lab, Bamba, Baby Kutak, Burzika Unique, Bueno, Chocoval, Colorscape, Domino Design, Dots, DStone, Emotiv, Edriantus, Dugme, Freya Design, Funky Guerrilla, Igraj, uči, rasti, INTUITIVA NYC, Koncept Karla, Kloko, Leži Beg, Lumier Prirodna kozmetika, Martad, Mangala Design, MAKEbags, MakeMe, Mayday Design, Model Madness, Modni studio Nina, Naturgeist, Organlook, OVA, Pepetuške, Precious Jewelry, Pupi Bags, RubyRed, RuKom, Sabo i Sabos Jewelry, Samusa, Šušur, Tochak, Torbe Elvira, WagaWood i Zizza.
Svečano otvorenje marketa je u 12 sati. Cijena ulaznice je 2 KM, pri čemu se sa istom ulaznicom može posjetiti i Zemaljski muzej do 14 sati. Novac od ulaznica prodatih nakon 14 sati bit će uplaćen Roditeljskoj kući u Sarajevu u kojoj borave roditelji sa djecom oboljelom od raka.
Organizatori marketa se na podršci posebno zahvaljuju partnerima - Gradskoj upravi Grada Sarajeva, Projektu zapošljavanja mladih YEP i Švicarskoj agenciji za razvoj i saradnju (SDC). Sponzori i prijatelji projekta su BH Telecom, agencija Newevent, voda Leda, Agram Adriatic osiguranje, Podravka, Hotel Hills Sarajevo, Securitas, Sunnyland. Medijski pokrovitelji su portal Klix.ba, magazin Gracija, LadiesIn, RadioM i Hayat.
Više informacija na bazar.orea.ba.