AirPods više nisu toliko popularne, sve veći broj mladih preferira klasične slušalice
Apple je 2016. godine predstavio AirPods i činilo se da su postale dio svakodnevnog života. Ova kompanija je od prodaje ovih slušalica u periodu od septembra 2020. do septembra 2021. godine zaradila čak 38,3 milijarde dolara.
Napomene radi, cijena AirPodsa kreće se od 129 do 179 dolara, dok slušalice s kablom koštaju oko 19 dolara. Ukratko, sve veći broj mladih ljudi smatraju da su AirPods preskupe i da su "ispale iz mode", piše Wall Street Journal.
Poznate djevojke kao što su Bella Hadid, Zoe Kravitz i Lilly-Rose Depp u posljednje vrijeme su fotografisane kako koriste klasične slušalice. Njihova prednost je ta što ne morate trošiti vrijeme na punjenje.
Biz Sherbert iz agencije Digital Fairy koja se bavi digitalnim trendovima među mladim ljudima naveo je kako su ljudi zabrinuti zbog navodnog bluetooth zračenja AirPodsa. Međutim, Agencija za hranu i lijekove objavila je kako nema razloga za brigu jer je zračenje neionizirajuće te nije opasno za ljude.
AirPods su gotovo neprimjetne, što nekim osobama ne odgovara. Žele jasno poručiti ljudima oko sebe da ne žele pričati, a u tome će im najbolje pomoći klasične slušalice s kablom. Sherbert govori kako je ovo neka vrsta fizičke barijere između ljudi i svijeta oko njih.
Iz izdavačke kuće Rostrum Records iz Los Angelesa objasnili su kako je sada popularna estetika Tumblr blogova iz 2010. godine.
"S ovom romantizacijom slavne Tumblr ere ljudi vide muziku kao cjelokupno estetsko iskustvo, a ne samo 'konzumiranje' muzičkih sadržaja. Lo-fi tehnologija se vraća na velika vrata", rekli su.