Potučeni rekordi
19

Britanci u blokadi sve više piju vino, skočila i prodaja mašinica za šišanje

SRNA
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
U doba korone Britanci piju više nego što je uobičajeno, pa je prodaja vina, piva i žestokog alkoholnog pića skočila za 31 posto.

Prodaja je u prodavnicama pića skočila za 31,4 posto, a u supermarketima za 10,3 posto, statistički su podaci za maloprodaju za mart, prenosi Daily Mail.

Prodaja prehrambenih artikala dostigla je vrijednost od oko 10,8 milijardi funti, posebno izazvana paničnom kupovinom čime su potučeni rekordni podaci iz vremena Božića kada se inače bilježe najveći prihodi od prodaje.

Na kupovinu alkoholnog pića potrošeno je dodatnih 200 miliona funti.

Omiljeno piće Britanaca tokom blokade je vino, zatim pivo, džin, viski i cider, rezultati su istraživanja agencije CGA za Udruženje proizvođača vina i žestokih alkoholnih pića.

Glavni konzumenti su mlađi ljudi, mahom muškarci, što inače nije uobičajeno.

"Ova zainteresivanost za vino mogla bi se nakon epidemije prenijeti u pubove, barove i restorane i to preko mladih urbanih ljudi, koji sve više poznaju vina", rekao je Mark Newton iz CGA.

U Britaniji je zbog virusa korona zatvoreno oko 47.000 pubova, a vjeruje se da će ostati zatvoreni do septembra.

Tokom epidemije skočila je i prodaja mašinica za šišanje jer su frizerski saloni i dalje zatvoreni, a onine prodaja dostigla je do sada najveći nivo, odnosno 22,3 posto ukupnog prometa. U isto vrijeme pala je prodaja odjeće, namještaja i goriva.

Očekuje se da će ova blokada u velikoj mjeri utjecati na promjenu navika potrošača.