Pomiješane reakcije
206

Coca-Cola u Norveškoj predstavila ramazansku kampanju uz simbol polumjeseca

Klix.ba
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Coca-Cola je u Norveškoj predstavila ramazansku kampanju uz neobičnu promjenu, odnosno dodatak na svoj naširoko prepoznatljiv logotip.

Uradili su to tako što su dodali logotip polumjeseca, jednog od najprepoznatljivijih simbola islama i muslimana, na logotip Coca-Cole.

Ipak, ovaj potez jedne od najvećih kompanija svijeta naišao je na oprečne reakcije. Dok je u pojedinima probudio uspavani rasizam, drugi su optužili firmu da iskorištava manjine zarad profita.

Muslimanska zajednica se u Norveškoj brzo razvija i danas čini 5,7 posto ukupnog stanovništva, zbog čega je Coca-Cola odlučila kampanjom obilježiti muslimanski sveti mjesec ramazan.

Kompanija za proizvodnju gaziranih napitaka se u svijetu već dugo se povezuje s božićnom ikonografijom, naročito zbog kampanja tokom kršćanskih blagdana u zimskim mjesecima.