Ilustracija: Shutterstock
Treći ponedjeljak u januaru u svijetu je poznat i kao Blue monday, odnosno Plavi ponedjeljak, koji se smatra najdepresivnijim danom u godini.
Ovu teoriju razvio je Cliff Arnall Cardifu, a kasnije se ispostavilo da je zapravo riječ o marketinškom triku nakon što izrazito splasne praznična euforija, a time i kupovna moć.
Na loše raspoloženje ljudi, smatra se, utječe finansijska situacija nakon novogodišnjih praznika, loše vrijeme i iščekivanje ljeta.
Stručnjaci smatraju da je riječ o emotivnoj ispražnjenosti uz besparicu nakon atmosfere radosti i slavlja uz najbliže prijatelje i rodbinu.
Marketinški, cilj je nagnati ljude da više kupuju iako su se istrošili u prethodnim sedmicama, a zbog toga se daju i brojna sniženja u mnogim prodavnicama.
Ipak, treba imati na umu da će veoma brzo novi mjesec, odnosno finansijska injekcija.
Možda vas zanima
Podrška iz bh. grada
Navijači iz Mostara uz Hrvatsku u Glasgowu, potvrdio je to transparent uz šahovnicu
Vezani članci