
Ilustracija: Shutterstock
Treći ponedjeljak u januaru u svijetu je poznat i kao Blue monday, odnosno Plavi ponedjeljak, koji se smatra najdepresivnijim danom u godini.
Ovu teoriju razvio je Cliff Arnall Cardifu, a kasnije se ispostavilo da je zapravo riječ o marketinškom triku nakon što izrazito splasne praznična euforija, a time i kupovna moć.
Na loše raspoloženje ljudi, smatra se, utječe finansijska situacija nakon novogodišnjih praznika, loše vrijeme i iščekivanje ljeta.
Stručnjaci smatraju da je riječ o emotivnoj ispražnjenosti uz besparicu nakon atmosfere radosti i slavlja uz najbliže prijatelje i rodbinu.
Marketinški, cilj je nagnati ljude da više kupuju iako su se istrošili u prethodnim sedmicama, a zbog toga se daju i brojna sniženja u mnogim prodavnicama.
Ipak, treba imati na umu da će veoma brzo novi mjesec, odnosno finansijska injekcija.
Možda vas zanima
Imaju fenomenalne uslove
Hamšik nakon okončanja karijere uzgaja kokoške: Zbrinute su možda i bolje od nas
Predložio ga za priznanje
Džekina poruka Barlovu nakon dobijanja Šestoaprilske nagrade: Dragi Ismaile, ponosan sam na tebe
Vezani članci
Pogoršava zdravlje
Kako česta konzumacija alkohola utječe na vaš san
Važnost prevencije