Društveno distanciranje
4

Finsku reklamu na naslovnici novina možete pročitati samo s udaljenosti od dva metra

D. B.
Reklame u novinama nisu prvo mjesto na kojima biste potražili inovacije, ali je nova reklama iz Finske pokazala da taj medij itekako može privući pažnju.

Najpoznatiji finski list Hensingin Sanomat na neobičan način podsjetio je čitaoce na potrebu držanja distance u vrijeme pandemije koronavirusa.

Optička iluzija postavljena na naslovnicu omogućila je da reklamu pročitate samo ako ste udaljeni 1,5 do 2 metra. Na reklami je napisano: "Čuvajte se. Iz daljine", piše The Stable.

Naslovnica je djelo kreativne agencije TBWA Helsinki zajedno sa kompanijom HOK-Elanto.

"Nismo željeli napraviti tradicionalno uputstvo da ljudima pokažemo šta trebaju raditi. Umjesto toga smo poželjeli da im pružimo stvarno iskustvo kako bi imali priliku da eksperimentišu sa distancom. Efekat zamagljenosti kreiran je korištenjem optičke iluzije i mislimo da je dobro poslužio svrsi", kazali su autori.