Istraživanje Deezera pokazalo da ljudi nakon tridesete godine prestaju otkrivati novu muziku
Prema istraživanju Deezera ljudi su najaktivniji u potrazi za novom muzikom u 24. godini. Čak 76 posto 24-godišnjaka sedmično sluša deset ili više novih pjesama, a 64 posto njih svakog mjeseca otkriva pet novih umjetnika. Međutim, nakon toga opada njihova sposobnost da istim tempom prate muzičke trendove, a istraživači kažu da u jednom trenutku to jednostavno prestanu raditi.
Razlozi zbog kojih prestaje potraga za novim pjesmama, muzičkim pravcima i umjetnicima su zasićenost prevelikom količinom muzike na tržištu (19 posto), radne obaveze (16 posto) i briga o djeci (11 posto). Blizu 47 posto ispitanika poželjelo je da ima više vremena za otkrivanje nove muzike, a 41 posto je izrazilo uvjerenje da će to uraditi čim budu imali više slobodnog vremena.
"S obzirom na količinu odlične muzike na tržištu nije čudno što se osjeti prezasićenost. To često rezultira 'muzičkom paralizom' nakon tridesete godine", rekao je muzički urednik Adam Read.
Osim toga, ovo istraživanje je pokazalo da slušanje poznatih pjesama izaziva osjećaj zadovoljstva i sreće. U februaru ove godine Seth Stephens-Davidowitz iz New York Timesa analizirao je podatke Spotifya i otkrio da će ista pjesma, objavljena u vrijeme kada ste bili u ranim tinejdžerskim godinama, biti najpopularnija u vašoj starosnoj grupi i deceniju kasnije. Razlog je to što pjesma koja nam je draga stimuliše osjećaj ugodnosti u mozgu i otpušta dopamin, serotonin, oksitocin i druge "sretne" hemikalije.