Admir je koristio fotografije koje je pronašao na stranicama kao što su Life i Time, te im odlučio udahnuti novi život.
Kaže kako ga je fascinirala ova tehnika bojenja crno-bijelih fotografija, budući da pruža uvid u to kako bi prošlost izgledala da smo tada imala fotoaparate u boji.
Admir radi rekonstrukcije starih crno-bijelih fotografija koje je načeo zub vremena i koje često imaju fizička oštećenja.
"Jednom je moja majka dobila jedinu fotografiju iz mladosti i kazala kako bi voljela da je u boji. Pokušao sam je obojiti i tako je krenulo", govori Admir.
Kad govorimo o bojenju crno-bijelih fotografija, radi se o procesu koji je dugotrajan i u kojem ne postoji mogućnost automatske obrade "pritiskom na dugme". Fotografija se najprije skenira, a potom obrađuje dio po dio i detalj po detalj.
Kako Admir pojašnjava za Klix.ba, u Photoshopu se svaki centimetar boji ručno, skoro kao icrtanje, a svakom se detalju na fotografiji poklanja posebna pažnja.
Tehnika kolorizacije starih crno-bijelih fotografija je naporan i dugotrajan proces, a nekad zna potrajati i nekoliko dana. Kaže kako mu je najviše vremena trebalo za "bojenje" fotografije njemačkih izbjeglica iz 1945. godine.
Iako je završio elektrotehničku školu, Admir se bavi i crtanjem i grafičkim dizajnom, a aktivan je i kao freelance fotograf. U slobodno vrijeme svira i gitaru. Kaže kako je samouk i nije pohađao školu za dizajn, već je sve naučio samostalno.
Danas su fotografija i grafički dizajn njegov izvor zarade.
"Iako zvuči kao kliše, zaista je tako, važno je ne odustajati na početku. Meni je pomoglo to što sam volio crtati još od malih nogu. Škola nije uslov da se bavite ovim poslom, znam mnoge koji su završili i nisu uradili ništa konkretno...", kaže Sarajlić.
Njegove ostale radove možete pogledati na Facebooku.