
Devetnaestogodišnja djevojka Radha Lohar spašena je od otmičara, kada je jedan putnik u vozu dobio informaciju da postoji mogućnost da je u vozu djevojka koja je oteta u Delhiju. Da bi provjerio tu informaciju poslao je poruku na Twitteru Ministarstvu Željeznica Indije koji su odmah pokrenuli istragu.
Lohar je uspjela napisati kratku poruku na papiru, gdje je pisalo da je oteta u Delhiju i proslijediti je nepoznatom putniku u vozu. Poruka je došla do Divyansh Khuntetae, koji je sve to proslijedio Ministarstvu Željeznica.
@RailMinIndia May be she is making them fool, could you please check and verify. make sure that everything is fine. pic.twitter.com/kQnM26li3W
— Divyansh Khunteta (@Divyansh131) January 5, 2016
Pokrenuta je istraga i za nekoliko sati djevojka je bila spašena, a sve sumnje otklonjene. Radha Lohar se nalazila u Delhiju, gdje je tražila posao, kada se dogodila otmica. Otmičari su putovali vozom, ali je zahvaljujući brzoj komunikaciji Twitterom, slučaj riješen.
@Divyansh131 Matter notified for immediate action @IR_IGCNI
— Ministry of Railways (@RailMinIndia) January 5, 2016
Otkako su u julu 2014. godine indijske željeznice otvorile Twitter nalog, zaposlili su i određeni broj ljudi koji konstantno prate žalbe i upozorenja koja im putnici šalju preko te društvene mreže. Od tada je uspješno riješeno nekoliko slučajeva, gdje su putnici upravo putem Twittera pisali žalbe o određenom maltretiranju, ili neophodnoj hitnoj pomoći.