Mnogi smatraju da su stare figurice mnogo bolje od onih koje se trenutno mogu naći u prodaji.
"Figurice su bile prelijepe, ovo sada kao sklapaš, a na kraju dobiješ jedno ništa", napisala je jedna korisnica Instagrama.
"Dobiješ nešto što odmah možeš baciti", također je jedan od komentara.
Inače, figurice za Kinder Surprise jaja kreirali su Michele Ferrero i William Salice iz italijanske kompanije Ferrero, koja spada među najveće proizvođače čokolade na svijetu. Figurice su se počele prodavati 1974. godine.
Michele je imao želju da osmisli proizvode koji će svakog dana uspjeti obradovati mališane. Kao inspiracija poslužila mu je poslužila italijanska uskršnja porodična tradicija u kojoj odrasli daju djeci čokoladna jaja s igračkama unutra.
U kolekcija figurica našli su se brojni poznati animirani likovi, među kojima su Minnie Mouse, Asterix i Obelix, Štrumfovi... Ferrero i Kinder su također radili s brojnim poznatim kompanijama, kao što su Disney, Universal i Smart.
Od 1974. do sada je u svijetu prodano više od 30 milijardi Kinder Surprise jaja. Prema podacima CNN Money, najviše se prodaju u Njemačkoj, Rusiji i Velikoj britaniji.