Ko su najbogatija djeca na svijetu: Mališani rođeni sa zlatnom kašikom u ustima
Manekenstvo, snimanje videa za YouTube, TikTok i ostale društvene mreže, objavljivanje sponzorisanih postova i slično su samo neki od načina na koji djeca zarađuju milione. Yahoo Finance je objavio listu najbojatije djece na svijetu:
Princeza Charlotte (Neto bogatstvo procijenjeno na pet milijardi dolara)
Ona je kćerka princa Williama i princeze Kate Middleton. Magazin Marie Clare je ranije objavio kako će se princeza u budućnost zaposliti. William i Kate žele djecu naučiti radnim obavezama u slučaju da dođe do bitke za nasljedstvo kao što je to bio slučaj s Williamom i Harryjem. Njeno bogatstvo se procjenjuje prema tome s koliko novca ona može doprinijeti britanskoj ekonomiji.Princ George (Neto bogatstvo procijenjeno na 3,6 milijardi dolara)
On je sin princa Williama i princeze Kate Middleton. Treći je u redu za tron. I njegovo neto bogatstvo je procijenjeno prema tome koliko može doprinijeti ekonomiji svoje zemlje.
Blue Ivy Carter (Neto bogatstvo procijenjeno na 750 miliona dolara)
Stormi Webster (Neto bogatstvo procijenjeno na 410 miliona dolara)
Ona je najstarija kćerka Kylie Jenner i repera Travisa Scotta. Baš kao i Blue Ivy Carter, ona će se obogatiti na račun nasljedstva i porodičnih investicija. Kylie je ranije navela kako će Stormi uskoro imati vlastiti brend pa će tako skočiti i neto vrijednost njenog bogatstva.North West (Neto bogatstvo procijenjeno na 375 miliona dolara)
Vlad i Niki (Neto bogatstvo procijenjeno na 286.75 miliona dolara)
Ova dvojica braće snimaju za YouTube. Njihovi vršnjaci diljem svijeta uživaju gledajući ih kako ispunjavaju različite izazove, igraju se, kuhaju i slično. Na njihov kanal je trenutno pretplaćeno 111 miliona ljudi. Osim toga, imaju svoj brend igračaka i videoigara.Ryan Kaji (Neto bogatstvo procijenjeno na 100 miliona dolara)
Ovaj dječak ima YouTube kanal pod nazivom Ryan's World na kojem ga prati gotovo 40 miliona ljudi. On se također snima kako ispunjava različite izazove itd. Njegov kanal je namijenjen djeci uzrasta od dvije do šest godina. Osim što zarađuje od YouTubea, ima vlastiti brend igračaka te snima za Hulu i Nickelodeon.