Kultna Domaćica mijenja ime: Kraš omiljenim keksom želi podsjetiti na pravedan odnos spolova
Keks Domaćica stekao je status kultnog na prostoru Balkana, a posljednjom kampanjom kompanija Kraš pokušala je "osavremeniti" proizvod koji nosi naziv uloge koja se u prošlosti isključivo vezala za žene.
"Cilj je naše nove kampanje je podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obaveza koje u domaćinstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju", poručili su iz kompanije u izjavi za Index.hr.
[TWITTER]1520735703713337344[/TWITTER]
Nova ambalaža keksa privukla je pažnju korisnika društvenih mreža, a mišljenja oko "moderne Domaćice" su prilično podijeljena.
Dok neki smatraju da je kampanja pokušaj "političke korektnosti" koji nije dobro prošao, drugi su ipak poručili da je svaki pomak naprijed dobar.
[TWITTER]1521161106059837441[/TWITTER]
"Kraš nam je izradio cijelu kolekciju da shvatimo što sve možemo biti uz to da smo domaćice", pisalo je u jednom tvitu.
Također, pokrenuli su inicijativu za promjenu dijela definicije domaćice u pojedinim rječnicima i osavremenjivanje tog pojma u Hrvatskoj, a kreirana je i posebna platforma koja će uskoro biti aktivna.