Morbidna reklama s automobilom u kojem je poginula princeza Diana izazvala zgražanje javnosti
"Diana. Nije izabrala svoju smrt… 2024. godine bismo trebali imati izbor", opis je ispod reklame koja je izazvala zgražanje javnosti.
Reklama je odmah izazvala široku osudu, a prijatelji pokojne princeze i političari su je označili kao "podlu, odvratnu i gnjusnu".
Barunica Rosa Moncton, Dianina prjateljica, osudila je kampanju, rekavši da je okrutna, bešćutna i oportunistička.
"Diana je bila iskorištavana tijekom svog života, a sada se, iz niskih motiva, iskorištava njezina smrt", rekla je.
Bivši tajnik za tisak pokojne kraljice Elizabete, Dickie Arbiter, rekao je "da je dovoljno loše spominjati što se dogodilo, a ismijavati sliku na ovaj način ostavlja opor okus u ustima."
Kensingtonska palača izgrazila je bijes i zgroženost što je u objavljenoj reklami korištena njezina tragična prometna nesreća.