Odvratna ideja
5

Morbidna reklama s automobilom u kojem je poginula princeza Diana izazvala zgražanje javnosti

D. J.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Francuska organizacija ADMD koja se zalaže za eutanaziju podijelila je na društvenim mrežama plakat koji rekreira užasnu scenu u pariškom tunelu iz1997. godine gdje je poginula princeza Diana.

"Diana. Nije izabrala svoju smrt… 2024. godine bismo trebali imati izbor", opis je ispod reklame koja je izazvala zgražanje javnosti.

Reklama je odmah izazvala široku osudu, a prijatelji pokojne princeze i političari su je označili kao "podlu, odvratnu i gnjusnu".

Barunica Rosa Moncton, Dianina prjateljica, osudila je kampanju, rekavši da je okrutna, bešćutna i oportunistička.

"Diana je bila iskorištavana tijekom svog života, a sada se, iz niskih motiva, iskorištava njezina smrt", rekla je.

Bivši tajnik za tisak pokojne kraljice Elizabete, Dickie Arbiter, rekao je "da je dovoljno loše spominjati što se dogodilo, a ismijavati sliku na ovaj način ostavlja opor okus u ustima."

Kensingtonska palača izgrazila je bijes i zgroženost što je u objavljenoj reklami korištena njezina tragična prometna nesreća.