Najpopularnija žirafa na svijetu donosi velike prihode zoo vrtu u New Yorku
Vlasnici Animal Adventure Parka nisu željeli otkriti koliko su novca zaradili na taj način, a stručnjaci za internet marketing procjenjuje da se radi o nekoliko stotina hiljada američkih dolara.
"Ovaj novac omogućit će parku da nastavi rad. Također će pružiti podršku našim projektima za očuvanje životne sredine u Africi, tako da će rezultate osjetiti i divlje žirafe", rekao je vlasnik parka Jordan Patch.
Njihov YouTube kanal sponzoriše prodavnica igračaka "Toys 'R' Us", a postoje i prihodi od SMS poruka, linije odjeće, kapa i igračaka.
April je postala svjetska senzacija nakon što je YouTube u februaru ove godine bio ukinuo livestream nakratko kazavši kako sadrži "seksualni sadržaj i golotinju", što je razbjesnilo mnoge. Prenos uživo je nastavljen nakon 14 dana i od tada je privukao pažnju 15 miliona gledalaca iz cijelog svijeta.