Oglas za posao u kojem se od radnika traži da ne plaču izazvao lavinu reakcija
Kompanije koje žele pronaći dobrog i vrijednog uposlenika često se trude da njihova ponuda za posao zvuči obećavajuće i primamljivo. Zbog toga u oglase uključe sve potrebne detalje kako bi dočarali o kakvom se radnom mjestu radi i šta se radniku daje u zamjenu za njihove usluge.
Često dodaju i neke dodatne pogodnosti zbog kojih će njihov mogući zaposlenik zaista poželjeti biti tu. Iz tog razloga, ljudi su navikli vidjeti dobro napisane ponude za posao.
Međutim, ponuda za posao koja je osvanula u kafiću Kreation Organic Juicery u Los Angelesu razlikuje se od onoga na što smo navikli.
Nedavno su objavili oglas pozivajući one koji traže posao da okušaju sreću u njihovoj kompaniji te su naveli da "još uvijek traže tu posebnu osobu": onu koja vrijedno radi, nikad ne kasni, nikad se ne opravdava itd. U početku bi to moglo zvučati kao zahtjevi koje svako radno mjesto želi od svojih zaposlenih.
Međutim, na listi su bili i uslovi poput otvorenog rasporeda, suzdržavanja od plakanja, "bez gluposti" i prolaska kroz sve "sa osmijehom". Ova radna ponuda izazvala je lavinu negativnih reakcija, a mnogi korisnici Twittera kažu da se iza ovih zahtjeva kriju "crvene zastavice".
[TWITTER]1468280081839583237[/TWITTER]
Smatrali su da zahtjev "bez plakanja" znači da je okruženje toksično te da će radnik to morati trpiti, "otvoren raspored" poistovjetili su s stalnim promjenama smjena i dostupnošću 0/24.
Neki su istakli da je dobro da su ovako sastavili oglas, jer bi inače novim radnicima bilo potrebno nekoliko sedmica da otkriju koliko je takvo okruženje toksično.
Nakon reakcija na Twitteru, uslijedio je odgovor kompanije. Iz Kreation Organic su napisali da su obrisali oglas nakon kritika, a sadržaj oglasa opravdali su time da je objavljen bez odobrenja nadležnih. Kompanija je pokušala uvjeriti čitaoce da cijene svoje radnike, ali im je teško "zadržati dobre uposlenike".
Kreation Organic se također pozabavio zahtjevom "bez plakanja", jer je mnogo ljudi bilo uznemireno ovim nedostatkom razumijevanja da zaposleni ponekad ne mogu zadržati svoje emocije u određenim situacijama. U objavi se navodi da su zapravo "njihovi zaposlenici i sami prilično emotivni", pa je njihov oglas samo loše sročen.