Ovaj trend zabilježen je na Twitteru, Instagramu, Facebooku, Vine i drugdje, a većina postova imaju šaljiv ton.
"Riječ je o muslimanima koji poste i šale se. To na neki način pokazuje svijetu da smo svi mi obični ljudi i da prolazimo kroz iste probleme", kazala je za BBC Uzma Atcha iz Dubaija, jedna od korisnica ovog hashtaga, koji nije popularan samo u arapskim zemljama, već i u SAD-u, Velikoj Britaniji, Kanadi...
Neki od korisnika dijele savjete i praktične ideje, a neke diskusije pomažu nemuslimanima da bolje razumiju ramazan. Ipak, nimalo iznenađujuće, najviše objava odnosi se na hranu. Neki od njih su:
"Vidio sam ovo na Instagramu i pomislio da je ukusno. Onda sam pročitao naziv 'Pomiješane boje'. #RamadanProblems"
"Mislim da sam upravo vidio kako moj sat ide od 2:54 na 2:53. Ne šalim se. #RamadanProblems"
"#RamadanProblems kad hodaš uokolo i vidiš hranu umjesto ljudi".
"Vodio jedan od onih razgovora sa 'Zaista, čak ni vodu?!' #RamadanProblems"
Prema riječima novinarke i kritičarke Laile Alawe, koja je organizovala diskusiju o ovom hashtagu, društveni mediji podižu osjećaj ponosa i zajedništva među muslimanima širom svijeta za vrijeme ramazana.
Kreirano je bezbroj ramazanskih aplikacija, a na Twitteru postoje "Ramazanski savjeti", kao i Facebook stranica "Produktivni muslimani" sa više od milion lajkova. Društvene mreže intenzivno koriste i mnoge džamije i muslimanski učenjaci.