Ova ideja je pokrenuta još 2019. godine kada je lanac supermarketa "Jumbo" otvorio svoju prvu takozvanu "Kletskassu". Ljudi su se oduševili ovom opcijom, a onda su 2021. godine dobili povratne informacije i proširiti ovaj pristup na mnoge svoje poslovne jedinice. Sada ovaj lanac supermaketa otvara preko 200 blagajni širom zemlje.
"Mnogi ljudi, posebno stariji, ponekad se osjećaju usamljeno. Kao obiteljska tvrtka i lanac supermarketa, mi smo u srcu društva. Naše trgovine su važno mjesto susreta za mnoge ljude i želimo igrati ulogu u prepoznavanju i smanjenju usamljenosti “, rekla je Colette Cloosterman-van Eerd, glavna komercijalna direktorica.
Ideja je bila ponuditi sporiju traku kupcima kojima se ne žuri. Linija potiče interakciju s osobljem i voditeljima šaltera. Nadalo se da bi linija mogla pomoći u borbi protiv usamljenosti, jer mnogi svakodnevno posjećuju supermarkete kako bi se susreli i razgovarali sa strancima.
Iako se čini da je većina kupaca ovih dana u supermarketima, ima mnogo onih koji preferiraju sporost u procesu kupnje i naplate. I to nije ograničeno samo na starije ljude.