Globalni fenomen
64

Tinejdžeri zbog trenda na TikToku u kina idu u odijelima, u nekim im zabranjen ulaz

N. O.
Foto: TikTok
Foto: TikTok
Nakon objavljivanja filma "Minions: The Rise of Gru" 1. jula, horde tinejdžera širom svijeta su se priključile TikTok trendu te posjetile kina u svečanoj odjeći - najčešće odijelima uz dodatak sunčanih naočala, a u nekim kinima im je zbog toga čak i zabranjen ulaz.

Na viralnim snimcima na TikToku grupe tinejdžera se mogu vidjeti kako stižu u lokalne kino dvorane obučeni u odijela s kravatama, a sebe su prozvali "Gentleminions".

Ovaj trend i oni koji ga prakticiraju imaju za cilj da se suprotstave šaljivoj prirodi filma ozbiljnošću oblačenja u odijelo za odlazak u kino. Do sad su snimci označeni hashtagom #gentleminions na TikToku prikupili 65,4 miliona pregleda.

U središtu filma je 12-godišnji Gru i priča kako je upoznao male, žute Minione koji su posljednjih godina postali dio pop kulture.

Osim rasprostranjenosti na društvenim mrežama, ovaj trend može imati neke veze s tim da "Rise of Gru" uživa ogroman uspjeh na kino blagajnama od kada je objavljen prošlog vikenda.

Iako je trend prilično bezopasan, neka kina su poduzela restriktivne mjere protiv "Gentleminionsa" zbog ometanja drugih gledalaca.

Kružili su izvještaji o tinejdžerima koji bacaju banane, omiljenu hranu Miniona, tokom prikazivanja. Prema Wall Street Journalu, drugi izvještavaju o opštoj nemirnosti koja umanjuje iskustvo drugih gledalaca.

Jedno kino u Engleskoj je potpuno prestalo sa prikazivanjem filma zbog incidenata s "Gentleminionsima", ali je na kraju ponovo počelo da ga prikazuje pod jednim uslovom: "Nažalost, nema 'Gentleminion' odijela".

Nejasno je da li je trend prouzrokovao više prodatih karata, ali "Minions: Rise of Gru" je imao impresivan uvodni vikend u Sjevernoj Americi, zaradivši 108,5 miliona dolara u prve dvije večeri.

Nastavak filma "Minions" iz 2015. trebao je biti objavljen prije dvije godine, ali je odgođen zbog pandemije.