"Veterani" šaljivim situacijama iz života osvajaju bh. javnost, evo u čemu je njihova tajna
Ajdin Kulenović i Arnes Krnjić su dva dugogodišnja prijatelja, koja su odlučila da situacije iz svog svakodnevnog života podijele i na društvene mreže.
"Bukvalno prepričavamo život i sve ono s čime se muškarci naših godina susreću. Zato 'Veterani' tako dobro i 'rade' jer se s našim sadržajem većina ljudi i muškaraca i žena, može poistovijetiti. Ne treba nam posebna inspiracija, raspisivanje skripti, planiranje... Jednostavno snimamo na osnovu onog što nam se dešava i čini mi se publika baš to voli", rekao je Arnes Krnjić.
"Od toga kako se ponašamo prema prijateljima, suprugama, djeci... Nekad i ne planiramo snimanje, ali se jednostavno na nekoj uobičajenoj kafi desi komična situacija u kojoj su se sigurno većina muškaraca naših godina našla. Kada se desi takva ideja, onda svakako razmišljamo da li je to sadržaj koji naša publika želi da vidi ili bolje rečeno da li je takav sadržaj originalan, kako ga najbolje vizuelno prezentirati, dati mu dozu humora i onda lansirati u nepregledni viralni svijet", objašnjava Ajdin Kulenović.Teme koje možete pronaći na "Veteranima" obuhvataju situacije iz njihovog okruženja, a to su uglavnom porodični odnosi i poslovi, ali i nezaobilazna takozvana kriza srednjih godina.
"Jednostavno živimo živote prosječnih 40-godišnjaka u BiH i bukvalno prepričavamo stvari koje nam se svakodnevno dešavaju. Ne samo nama. Svima. Odlučili smo sa publikom podijeliti dio naših karaktera, u naš sadržaj ugraditi dio pozitivnog balkanskog mentaliteta, a zatim sve to začiniti humorom", navodi Kulenović.
"Pričamo o prijateljima, porodici, svakodnevnim situacijama, suprugama, poslovima... Sve ono što nas tokom dana zaokuplja, zanima, veseli. Ponekad se bavimo i stvarima koje nam nisu toliko bliske, ali jednostavno su u trendu. Istovremeno, obojica radimo ozbiljne poslove", objašnjava Krnjić.
Ajdin Kulenović je poznato televizijsko lice, dok je Arnes Krnjić vlasnik jedne kompanije i marketinške agencije. Stoga, pitali smo ih koliko se njihove uloge u "Veteranima" razlikuju od onih u stvarnom životu.
"Malo, jer prezentujemo stvari koje nas i u životu van društvenih mreža ponekad žuljaju, izbijaju iz cipela, ali i nasmijavaju. Rekao bih da je samo u načinu prezentacije razlika. U 'Veteranima' pretjerujemo sa svim. Naglašavamo neke stvari, odnose i riječi koje u privatnom životu rijetko ili nikad ne izgovaramo ali je suština ista. Istovremeno, vodimo računa da šale nisu neslane, vulgarne ili da ne potiču na loše stvari. Totalno smo friendly family", rekao nam je Kulenović.
"Ma da, razlika je u pretjerivanju, ali smo mi i na 'Veteranima' i u privatnom životu očevi, muževi i prijatelji", dodaje Krnjić.
Budući da se u njihovim objavama uloge razlikuju, tako što jedan od njih ponekad glumi razumnog prijatelja, dok drugi prikazuje kako to izgleda "kriza srednjih godina", zanimalo nas je kako odlučuju šta će koji glumiti.
"Često imamo situaciju gdje jedan drugom govorimo, 'Nemoj da ja budem mlakonja u dva videa za redom, hajde ti jednom'. U principu, rasporedimo se tako kako procijenimo da kome šta bolje odgovara. Ja sam stvarno nervozan vozač, pa nema logike da Ajdin to 'igra'", odgovara Krnjić.
"Nema tu nekih uloga. Bukvalno dogovorimo za nekoliko sekundi ko će koji tekst izgovoriti i vodimo računa o tome 'šta kome bolje stoji'", dodaje Kulenović.Fokus u njihovim objavama je gotovo uvijek na dva prosječna lika u četerdesetim godinama, ali su se znali pojavljivati i neki drugi likovi poput članova grupe Helem nejse i mladog pjevača Ibre Bublina. No, postoji mogućnost da im se u skorijoj budućnosti pridruže još neki likovi.
Kako kažu, ideja za objavljivanjem ovakvog sadržaja došla je spontano."Rekao bih da su 'Veterani' kruna našeg dugogodišnjeg prijateljstva i rezultat zajedničkih poslovnih saradnji. Svakako se na neki način naslanjaju i na moj rad u medijima i Arnesovo profesionalno iskustva u marketingu. To su bile polazne tačke da krenemo sa kreiranjem zanimljivih videa, a onda se sadržaj sam nametao kroz svakodnevne životne situacije koje smo obojica doživljavali ili sa kojima se svi susrećemo", objasnio je Kulenović.
"Ma svašta mi radimo, ali ovo nismo planirali. Kada je prvi naš video postao viralan, nismo očekivali ništa, a onda smo dobili neki ludi feedback, ljudi su ga dijelili, smijali se i komentarisali.Tako je sve krenulo. Uostalom, najbolje stvari i nastaju spontano. Posebno, ako u njima postoji autentičnost obojena humorom i stvarnim životnim avanturama", dodao je Krnjić.
Budući da su društvene mreže poput Instagrama i TikToka zaokupirale mlađe generacije, postavlja se pitanje da li novijim i generalno društvenim mrežama nedostaje ovakav tip humora.
"Društvene mreže su generalno pravo čudne. Naše generacije pamte početke Facebooka, Instagrama... Evidentno je sve bilo drugačije. Humora je uvijek bilo, nešto vam se svidi, nešto ne, što ti se ne sviđa, ne gledaš. Radim u medijima 20 godina, na Novoj sam već pet godina i svaki dan kreiramo sadržaj koji će biti gledan. S 'Veteranima' radimo istu stvar, ali za nešto drugačiju publiku. U vremenu kad je sve savršeno i 'ispeglano' pažnju privući nečim životnim i svakodnevnim postalo je mnogo privlačnije i zanimljivije", ističe Ajdin Kulenović."Ustvari, mi se ne bavimo humorom. Ne pričamo mi sad viceve pa da očekujemo da se neko smije. Ma ustvari, nemamo neka očekivanja, radimo ovo za našu dušu i možda je to tajna uspjeha. Za sada se samo dobro zezamo, ako se neko s nama nasmije - super, ako ne, skrolaš dalje i ćao", poručio je za kraj Arnes Krnjić.