Njena šminka je uvijek besprijekorna, njena odjeća je po posljednjoj modi. Ona pjeva, pleše i modelira se - i ništa od toga nije stvarno.
Rozy je južnokorejska virtuelna influenserka, digitalno prikazana osoba toliko realistična da je često pogrešno misle da je od krvi i mesa, piše CNN.
"Jesi li prava osoba?" pita jedan od njenih fanova na Instagramu.Prema navodima kompanije sa sjedištem u Seulu koja ju je stvorila, Rozy je mješavina sve tri koja se nalazi u stvarnom i virtuelnom svijetu. "Ona je sposobna da radi sve što ljudi ne mogu... u najljudskijem obliku", kaže Sidus Studio X na svojoj web stranici.
To uključuje ostvarivanje profita za kompaniju u više milijardi dolara vrijednim svjetovima oglašavanja i zabave. Od svog lansiranja 2020. godine, Rozy je sklopila ugovore o brendovima i sponzorisala se, našla se na pisti na virtuelnim modnim revijama i čak objavila dva singla. I nije sama.
Industrija virtuelnih osoba cvjeta, a s njom i potpuno nova ekonomija u kojoj utjecajni ljudi budućnosti nikada ne stare, bez skandala i digitalno besprijekorni - što izaziva uzbunu kod nekih u zemlji koja je već opsjednuta nedostižnim standardima ljepote.
Kako virtuelni influenceri rade
CGI (kompjuterski generisana slika) tehnologija koja stoji iza Rozy nije nova. On je sveprisutan u današnjoj industriji zabave, gdje ga umjetnici koriste za izradu realističnih neljudskih likova u filmovima, kompjuterskim igrama i muzičkim spotovima. Ali tek nedavno se koristi za stvaranje influencera.
Ponekad Sidus Studio X kreira sliku Rozy od glave do pete koristeći tehnologiju, pristup koji dobro funkcionira za njene Instagram slike. U nekim drugim slučajevima, ona postavlja njenu glavu na tijelo ljudskog modela - kada modelira odjeću, na primjer.
Južnokorejski maloprodajni brend Lotte Home Shopping kreirao je svoju virtuelnu uticajnu osobu - Lucy, koja ima 78.000 pratilaca na Instagramu - sa softverom koji se obično koristi za video igrice.Poput svojih kolega iz stvarnog života, virtuelni influenseri grade sljedbenike putem društvenih mreža, gdje objavljuju snimke svojih "života" i komuniciraju sa svojim obožavateljima. Rozyin račun prikazuje kako ona "putuje" u Singapur i uživa u čaši vina na krovu dok njeni obožavatelji hvale njenu odjeću.
Starije generacije mogu smatrati da je interakcija s umjetnom osobom pomalo čudna. Ali stručnjaci kažu da su virtuelni influenseri pogodili mlađe Korejce, digitalne domoroce koji veći dio svog života provode na internetu.