Novi svijet
0

Virtuelna influenserka Rozy ima više od 130.000 pratitelja

N. C.
Rozy
Rozy
Rozy je virtualna influenserka Južne Koreje koja ima više od 130.000 pratilaca na Instagramu, gdje objavljuje fotografije svojih avantura širom svijeta.

Njena šminka je uvijek besprijekorna, njena odjeća je po posljednjoj modi. Ona pjeva, pleše i modelira se - i ništa od toga nije stvarno.

Rozy je južnokorejska virtuelna influenserka, digitalno prikazana osoba toliko realistična da je često pogrešno misle da je od krvi i mesa, piše CNN.

"Jesi li prava osoba?" pita jedan od njenih fanova na Instagramu.

Prema navodima kompanije sa sjedištem u Seulu koja ju je stvorila, Rozy je mješavina sve tri koja se nalazi u stvarnom i virtuelnom svijetu. "Ona je sposobna da radi sve što ljudi ne mogu... u najljudskijem obliku", kaže Sidus Studio X na svojoj web stranici.

To uključuje ostvarivanje profita za kompaniju u više milijardi dolara vrijednim svjetovima oglašavanja i zabave. Od svog lansiranja 2020. godine, Rozy je sklopila ugovore o brendovima i sponzorisala se, našla se na pisti na virtuelnim modnim revijama i čak objavila dva singla. I nije sama.

Industrija virtuelnih osoba cvjeta, a s njom i potpuno nova ekonomija u kojoj utjecajni ljudi budućnosti nikada ne stare, bez skandala i digitalno besprijekorni - što izaziva uzbunu kod nekih u zemlji koja je već opsjednuta nedostižnim standardima ljepote.

Kako virtuelni influenceri rade

CGI (kompjuterski generisana slika) tehnologija koja stoji iza Rozy nije nova. On je sveprisutan u današnjoj industriji zabave, gdje ga umjetnici koriste za izradu realističnih neljudskih likova u filmovima, kompjuterskim igrama i muzičkim spotovima. Ali tek nedavno se koristi za stvaranje influencera.

Ponekad Sidus Studio X kreira sliku Rozy od glave do pete koristeći tehnologiju, pristup koji dobro funkcionira za njene Instagram slike. U nekim drugim slučajevima, ona postavlja njenu glavu na tijelo ljudskog modela - kada modelira odjeću, na primjer.

Južnokorejski maloprodajni brend Lotte Home Shopping kreirao je svoju virtuelnu uticajnu osobu - Lucy, koja ima 78.000 pratilaca na Instagramu - sa softverom koji se obično koristi za video igrice.

Poput svojih kolega iz stvarnog života, virtuelni influenseri grade sljedbenike putem društvenih mreža, gdje objavljuju snimke svojih "života" i komuniciraju sa svojim obožavateljima. Rozyin račun prikazuje kako ona "putuje" u Singapur i uživa u čaši vina na krovu dok njeni obožavatelji hvale njenu odjeću.

Starije generacije mogu smatrati da je interakcija s umjetnom osobom pomalo čudna. Ali stručnjaci kažu da su virtuelni influenseri pogodili mlađe Korejce, digitalne domoroce koji veći dio svog života provode na internetu.