Vožnja kakvu niste vidjeli: Erdin i Darko voze bicikle strmim sarajevskim mahalama
Spuštanje biciklima brzinom od 80 kilometara na sat iziskuje savršenu vještinu upravljanja, pa ukoliko Erdinu i Darku kažete kako dobro voze, možda ćete naići na negodovanje.
"Ko kaze da dobro vozimo? Mi vozimo najbolje (smijeh). Obojica smo kao djeca trenirali neke timske sportove, međutim nikada se nismo pronalazili u tome. Ovaj sport je spoj adrenalina, ljubavi prema prirodi i satisfakcije koju donose bicikl i vožnja u zavisnosti od discipline kojom se bavite", počinje priču Hromadžić.
Kaldrma, makadam i rupe na sarajevskim cestama ne zaustavljaju ova dva hrabra momka, a povreda i eventualnih lomova, kažu nam, nije ih strah.
"Strah nas je jedino kad u momentu shvatimo da ćemo imati bliski kontakt s asfaltom ili zemljom. U ostalim situacijama nema straha. Sigurne vožnje nema kada vozite preko određenih granica i brzina, a strah od spuštanja nestaje s iskustvom i repeticijom vožnji", objašnjava nam Darko i dodaje kako on do sada nije imao ozbiljnijih povreda.
Kod Erdina je situacija bila nešto drugačija. Kaže nam kako je dva puta lomio ruku, jednom nogu te da je više puta imao povrede ramena, dok je najozbiljnija povreda bila fraktura sinusne kosti, 14 šavova oko desnog oka i potres mozga.
Kažu nam da su im vratničke i bistričke ulice ipak najdraže te da uvijek brinu o sigurnosti pješaka.
"Što se tiče urbane vožnje, najviše volimo Vratnik i Bistrik. Moramo napomenuti da uvijek vodimo računa o pješacima, jer ipak vozimo po mahalama i nije nam cilj da ikoga prestrašimo ili povrijedimo. Osim toga, dosta vozimo i po šumama", kaže nam Erdin.
A da biste se dobro opremili i zaštitili za ovakvu vrstu ekstremne vožnje biciklom, Ervin i Darko nam kroz šalu govore kako će vam prije svega trebati dugoročni kredit.
"Oprema je veoma skupa počevsi od kacige, štitnika za ruke, noge te mnogobrojnih drugih stvarčica, dok su bicikli poput automobila, zahtijevaju potpunu pažnju i servisiranje sistema amortizacije, čak i više nego na motornim vozilima. Bicikli konstruirani za ovaj sport imaju duplu suspenziju i mogu izdržati zaista mnogo maltretiranja, mnogo više nego obični bicikli koje viđate svaki dan po ulicama Sarajeva", kaže nam Darko.
Budući da ova dva momka sve svoje vratolomije snimaju, redovno ih objavljuju na svom YouTube kanalu i Instagram profilima.
"Ono što je specifično za ove vrste sportova jeste da imamo na raspolaganju razne vrste akcionih kamera različitih proizvođača koje su dimenzijama u skladu s mogućnošću snimanja visokih rezulucija koje također mogu izdržati i određene vrste padova i vibracija. Moram napomenuti da ove kamerice ne dostavljaju realnu sliku i osjećaj brzine te nagib terena, što nekad može biti zavaravajuće za gledatelje jer je situacija uživo i više nego zastrašujuća", kaže Erdin koji se bavi i videoprodukcijom.