"Meni je mašta važnija od znanja", "Šta se dobije kad se spoji s i z", "Ko je izmislio rentgen?" samo su neke od poruka na billboardima.
Poruke izazivaju komentare prolaznika koji primjećuju da nema informacija ko stoji iza ove reklamne kampanje. Ipak, većina onih s kojima smo razgovarali kaže da ih je zaintrigiralo o čemu se radi.
"Sviđa mi se što su drugačiji, edukativni, po nekim porukama koje sam vidjela mislim da imaju neke veze s Njemačkom", kaže nam prolaznica na mostarskom Rondou.
Jedan od biciklista koji je u Sarajevu primijetio billboard o zemlji sa 40.000 km biciklističkih staza i 79,1 miliona bicikala kaže da je to pokazatelj da postoje uređene zemlje ekološki osviještenih ljudi od kojih možemo učiti.
"Bilo nam je zabavno pokušavati da pročitamo riječi sa jednog od plakata. Malo smo testirale svoje znanje njemačkog", kažu dvije mlađe djevojke.
Billboardi po gradovima prikazuju naučnika Alberta Einsteina, kompozitora Ludwiga van Beethoven, model Heidi Klum, vozača Formule 1 Michaela Schumachera, ali i druge zanimljive pojave iz jezika i života te predstavljaju pravi mali test znanja za sve one koji ih primijete na gradskim ulicama.
Cilj ovog dijela kampanje je sigurno ispunjen jer je privukla pažnju javnosti. Ostaje da vidimo o čemu se tačno radi.