Avion je poletio iz Montan Viewa u Californiji u zoru u ponedjeljak, a sletio je 16 sati kasnije u Goodyear, predgrađe Phoenixa u Arizoni. To je bila deseta etapa leta oko svijeta.
Avionom je upravljao švicarski avanturista Andre Borschberg, koji je zamijenio Bertranda Piccarda. Piccard je do Zapadne obale SAD-a stigao iz Havaja prije nešto više od sedam dana. Posljednji let je bio relativno kratak, iznosio je ukupno 1.113 km.
Tim je već letio iznad SAD-a, a to se dogodilo 2013. godine. Korišten je prototip, prethodnik današnjeg Solar Impulse aviona. Piccard i Borschberg žele stići do New Yorka početkom juna te se pripremati za veliki let preko Atlantica.
Avion Solar Impulse je krenuo na svoj put oko svijeta u martu prošle godine iz Abu Dhabija. Preletio je Oman, Indiju, Mijanmar i Kinu, a onda stigao u Japan, odakle je preletio 8.924 km na putu do Havaja. Najduži let je trajao pet dana i pet noći bez pauze i to je rekord. Međutim, ovaj podvig je imao posljedice, jer su oštećene baterije aviona, a popravak je trajao dugo. Kao što je već poznato, avion svu energiju dobija od sunca. Ova energija pokreće propelere tokom dana, ali se istovremeno i prikuplja, kako bi avion mogao letjeti i noću.
Solar Impulse nije zamišljen kao vizija budućnosti avijacije, nego kao demonstracija trenutnih mogućnosti solarne energije.
Piccard i Borschberg na projektu "Solar Impulse" rade više od deset godina. Avion je širi od Boeinga 747, ali je težak samo 2,3 tone.