Radi se o avionima koje NASA koristi za prikupljanje podataka o vremenskim prilikama, a taj posao obavlja u okviru misije IMPACTS u svom svermiskom centru Goddart u Marylandu.
Neki će se vjerovatno pitati zašto NASA ne koristi satelite umjesto aviona te tako eliminiše rizik po pilote, no odgovor je jastan. Sateliti za praćenje vremenskih prilika već postoje u orbiti, no oni ne mogu prikupiti podatke o česticama, odnosno pahuljama, kao i informacije o tome gdje se formiraju u oblacima.
Stoga misija IMPACT koristi dva aviona opremljena naučnim insrumentima, a prvi je ER-2 koji sadrži instrumente slične onima koji su dio satelita, ali s većom prostornom rezolucijom, dodatnim mogućnostima mjerenja, češćim uzorkovanjem. Ovaj avion je namijenjan da omogući "pogled odozgo" na oluje, odnosno iznad oblaka.
Drugi avion je P-3 orion sa sondama koje vise s njegovih krila. Ove sonde mjere veličinu, oblik i distribuciju čestica padavina te omogućavaju naučnicima da procijene veličinu i oblik čestica snijega u oblacima, kao i temperaturu, vodenu paru i druge uvjete u kojima se formiraju.
NASA mnogo ulaže u slične avione, ali te investicije daju rezultate. Snježne oluje predstavljaju komplikovan vremenski fenomen te je potrebno dublje istraživanje i mnogi naučni alati kako bi se te oluje zaista razumjele i kako bi se mogao bolje predvidjeti njihov dolazak, ali i procijeniti šteta koju često izazivaju.