Uprkos ranijem mišljenu da je nemoguće formiranje leda na visini od 10 kilometara, visini na kojoj leti većina komercijalnih aviona, izvještaj o padu aviona Air France 477 iz 2009. godine u uglednom naučnom magazinu New Scientist, pokazuje drugačije.
Avion se srušio u Atlantski okean između Rio de Janeira i Pariza, a bile su potrebne dvije godine da se olupina izvuče iz vode.
Ledna blokada u senzorima za brzinu postala je značajan faktor prilikom istrage, koja je u početku pokazala kako su za pad odgovorni greška u softveru i pilot. Čestice leda nisu vidljive radarima, a blokada koju su uzrokovale zbunila je pilote, što ih je najvjerovatnije natjeralo da naglo okrenu trup aviona, što se ispostavilo kao fatalna pogreška.
Smatra se da se oblaci ledenih čestica stvaraju duboko unutar oluja praćenih grmljavinom, koje usisavaju topao zrak, koji se nakon toga ledi i stvara sićušne ledene kristale.