Popisu impresivnih imena Dana komunikacija pridružio se jedan od vodećih neuronaučnika Moran Cerf
Ugledni neuroznanstvenik Moran Cerf dolazi na Dane komunikacija, impresivni festival kreativnosti i tržišnih komunikacija, od 11. do 14. travnja 2024., uz podršku Hrvatskog Telekoma.
Ovogodišnji Dani komunikacija sagledavaju kreativnost i marketinške komunikacije sa svih strana – nakon objavljenih imena nekih od najboljih kreativaca, mislilaca, psihologa, komunikatora, dizajnera, brand-stratega, futurista i lidera iz cijelog svijeta, sljedeći na redu je perspektiva cijenjenog neuronaučnika, autora nekih od najcitiranijih radova o donošenju odluka, neuronauci u marketingu i liderstvu.
Moran Cerf je svoju impresivnu karijeru započeo kao etički haker: sigurnosni nadzor banaka i državnih institucija, što ga je dovelo do naučnog puta proučavanja, a potom i hakovanja najzanimljivijeg trezora na svijetu - ljudskog mozga.
Svoje dragocjeno znanje proširio je u brojne sfere - od nauke do bihevioralnog marketinga i vodstva do pripovijedanja - kojima jednako suvereno vlada. Njegove studije kao nikada do sada rasvjetljavaju naše procese donošenja odluka i korake kojima je moguće utjecati na njih, uključujući predviđanje ljudskih interesa i afiniteta s ciljem kvalitetnog vodstva i formiranja uspješnog tima, koji će omogućiti zajednicu tržišta komunikatori koji iz godine u godinu okupljaju vrijedne uvide na Danima komunikacija.
"Složenost današnjeg svijeta i njegova sve brža dinamika promjena kontinuirani su izazovi s kojima se brendovi suočavaju i moraju se prilagođavati brže nego ikad. U Hrvatskom Telekomu smo najponosniji na snažnu emocionalnu povezanost s našim korisnicima. Slušamo ih, razvijamo iskren i otvoren odnos i na taj način gradimo povjerenje i povezanost. Da je ovo dobra praksa dokazala su istraživanja koja provodimo i koja su pokazala da smo telekom brend koji korisnici najviše vole. Razumijevanje ponašanja korisnika vrlo je važno za svaki brend, a predviđanje njihovog ponašanja i razumijevanje emocionalnih pokretača njihovih odluka je još važnije. Ponekad je klasičnim istraživačkim metodama teško doći do ovih emocionalnih pokretača jer se često nalaze u podsvjesnom dijelu našeg razmišljanja", rekla je Branka Bajt, Brand direktorica Hrvatskog Telekoma.
Kako najnovija otkrića neuronauke mogu uticati na kreativne i reklamne procese? Cerf će na glavnoj bini festivala odgovoriti na ova pitanja u predavanju pod nazivom 3 ideje iz neuronauke koje su otkrivene u posljednjih 10 godina i koje će promijeniti sljedećih 10, a učesnike će odvesti i iza kulisa vrhunskih dostignuća i njegov fascinantan rad sa nekim od vodećih tehnoloških kompanija koje će obilježiti deceniju pred nama.
Podsjetimo, već je najavljen niz predavača iz izuzetne festivalske postave - u Rovinju će se, osim Cerfa, sudionicima pridružiti i svjetski poznati bihejvioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem , Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu priznanja za svoj rad Eugene Cheong; futurista i svjetski poznati stručnjak koji koristi nauku za dekonstruiranje stresa i motivacije, Shivvy Jervis; vodeći komunikator Google AI Lab Deepmind, SpaceX i Facebook Dex Hunter-Torricke; prva advokatica specijalizirana za regulaciju video igara i autorska prava koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverzum Micaela Mantegna; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji je shvatio koliko istinski uticajni društveni mediji mogu biti Alex Partridge; svjetski poznati brand strateg koji kreira jedinstvena iskustva za brendove, vodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins - i niz drugih velikih imena u industriji koji će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidno znanje i vrhunske uvide.
Svi kreativci, marketari, digitalci, mediji i ostali komunikatori koji ove godine žele biti u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera, informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.