Slavni australski performer koji je na sebi razvio treće uho stiže u Zagreb
Stelarc pomiče granice ljudskog tijela, istražuje alternativne anatomske arhitekture te preispituje utjelovljernje, djelovanje, identitet i postljudsko tijelo. Tako je na svom tijelu izveo niz suspenzija, umetnuo svijetleću skulpturu u želudac, a njegova najnovija promjena je uzgojeno treće uho na ruci koju će i prezentovati publici u Zagrebu.
Stelarc se bavi performansima više od 50 godina
Stelarc se bavi performansima više od 50 godina. Njegovi prvi radovi 1968. godine bile su kacige s ugrađenim naočalama koje razdavajaju binokularni vid, a nakon toga je nastavio niz svojih uspješnih izuma, a jedan od najimpozantnijih bio je instalirana svjetleća skulptura u stomaku 1993. godine. Ona se nakon umetanja u tijelo mogla otvarati i zatvarati, širiti i skupljati, a imala je i svjetlo koje treperi, a uz sve to mogla je proizvoditi i zvuk.
Između 1973. i 1975. snimio je tri filma o unutrašnjosti svog tijela, a za to je morao umetnuti tri metra dugu sondu s kamerom u želudac, lijevi i desni bronh te u debelo crijevo.
Robot sa šest nogu koji se može kretati osmislio je 1997. godine uz pomoć instituta f18 za vrijeme svog boravka u Hamburgu. Robot može hodati naprijed i nazad gibajući se više valnim korakom, a bočno tronožnim korakom. Može čučati i stajati, stupati i okretati se u mjestu.
Stelarc je 2006. godine hirurški konstruisao i uzgojio treće uho na ruci
Stelarc je tokom godina izveo i niz internetskih prezentacija kao što su Fractal Flesh, Ping Body i Parasite. Njihova misija je istraživanje nehotičnih koreografija na daljinu putem sistema stimulacije mišića povezanog s dodirnim zaslonom.
Nakon deset godina pripreme, uz pomoć tri plastična hirurga 2006. godine je hirurški konstruisao i uzgojio uho na svojoj ruci s ciljem da se elektronički poveća i poveže s internetom i na taj način postane uređaj za slušanje na daljinu kojim se mogu koristiti ljudi na drugim lokacijama.
U okviru performansa Propel iz 2017. bio je pričvršćen za krajnji dio industrijske robotske ruke kako bi se njegov položaj, orijentacija, putanja i brzina mogli precizno programirati. Nakon toga je umjetnikovo tijelo zamijenjeno replikom njegovog uha u ljudskoj veličini i ponovljen je isti performans. Robot koji je upravljao koreografijom pokreta uha bio je isti robot koji je to uho izradio.
Ovaj 71-godišnji Grk sa Kipra odrastao je u Australiji i godinama živio u Japanu, a 1996. godine dobio je titulu počasnog profesora za umjetnost i robotiku na Univerzitetu Carnegie Mellon u Pittsburghu, a 2002. godine Univerzitet Monash u Melbourneu dodijelilo mu je počasni doktorat iz prava. Nakon tih, dobio je i niz drugih priznanja iz različitih država.
Svi oni koji žele uživo vidjeti ovog velikog svjetskog umjetnika mogu doći 13. marta na Digital Takeover u Zagrebu za koji se još do 7. februara u okviru "early bird" (rane kupovine) mogu kupiti kotizacije po cijeni od 1.550 kuna (nešto više od 400 KM).
Nakon isteka roka, cijene za Digital Takeover rastu, zbog toga ne propustite priliku i nabavite svoju ulaznicu za ovaj događaj godine na službenoj stranici digitaltakeover.hr.
Digital Takeover je najveći regionalni digitalni summit
Digital Takeover nudi više od 20 sati programa na kojem će učestvovati više od 30 predavača na prostoru od 7.000 metara kvadratnih.
Na najvećem regionalnom digitalnom summitu predavanje će održati neki od trenutno najutjecajnijih keynote speakera - Marc Randolph, suosnivač globalnog diva Netflix čiji su filmovi ove godine među glavnim favoritima za nagradu Oscar, Mate Rimac, čovjek čija se kompanija za izradu dijelova za automobile danas smatra samim vrhom tehnoloških dostignuća, Ivan Mrvoš, jedan od najboljih svjetskih mladih poduzetnika, Korado Korlević, vodeći hrvatski astronom i naučnik, Lars Silberbauer, digitalni genije iz LEGO svijeta, Dr. Morgaine Gaye, svjetska food futuristica, Tanja Bivic Plankar, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe, Elias Aalto, suosnivač globalne kompanije za dostavu hrane Wolt, Zlatko Dalić, selektor hrvatske nogometne reprezentacije, ali i razni državnici, vizionari, tehnološki i drugi inovatori, finansijski i digitalni eksperti i marketinški stručnjaci.
Posjetioci će na summitu dobiti i ekskluzivan cjelodnevni uvid u najnovija transformacijska i inovativna dostignuća hrvatskih kompanija u sklopu bogatog expo dijela gdje će na mjestu događaja moći vidjeti i uvjeriti se testirajući sama napredne tehnološke proizvode iz raznih industrija.
Brojni drugi izlagači iz raznih industrija, predavači i i stručnjaci koji će svoja dostignuća i iskustvo podijeliti s publikom bit će otkriveni u narednim danima.
Ne propustite jedinstvenu priliku i osigurajte svoje mjesto u društvu najvećih uz najpovoljniju, early bird kotizaciju.
Kupovinom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost:
4 + 1 gratis – 20% uštede
9 + 3 gratis – 25% uštede
12 + 5 gratis – 30% uštede
Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na službenoj stranici.
Digital Takeover je inovativna platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog brenda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu i dio je Styria grupe. 24sata svaki dan doseže više od 2 miliona ljudi te 2 od 3 internetska korisnika u Hrvatskoj.
24sata najnagrađivanija je medijska kuća u Hrvatskoj s više od 100 osvojenih svjetskih priznanja u svjetskoj i evropskoj konkurenciji, a koje su dodijelili prestižni žiriji: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, ICERTIAS, Native Advertising Institute, World Editors Forum i dr.