Ako tehnologija koju razvija Toshiba u saradnji sa Japanskom softverskom firmom Digital Fashion bude uspješna, to će značiti kraj znojenju u malenim sobicama za probavanje odjeće po radnjama. Softver za virtuelno probavanje odjeće u početnoj je fazi razvoja, ali već sada dosta obećava, tvrde njegovi tvorci.
Kada kupac uđe u prodavnicu, kamere ga snime i u realnom vremenu se na računaru napravi njegov trodimenzionalni avatar, spreman da isproba najnoviju virtuelnu odjeću. Ali, umjesto da vas hvata srklet u minijaturnoj sobi za garderobu, odjeću birate iz biblioteke na displeju, a čim izaberete neku, vaše virtuelno ja je «pronosa». Ako sami sebi izgledate dovoljno cool, stvar je kupljena.
Slični simulatori u Japanu i drugim dijelovima svijeta već se koriste, ali su većinom dvodimenzionalni. Ovaj koji razvija Toshiba prikazuje trodimenzionalni lik, zajedno sa pokretima, pa sve izgleda puno realističnije. Ako kupac recimo podigne ruku, lutka će uraditi isto, što je sigurno i zabavno.
Toshiba i Digital Fashion puno očekuju od tehnologije, ali je pravo pitanje da li će njen debi ugroziti stvarni razlog famozne ženske kupovne fanatičnosti – kretanje kroz što veći broj što različitijih stvari, gotovo beskrajno biranje i probavanje, pa onda kući sa barem tri-četiri fashionable kese pune stvari. Ovdje ću stati, da ne pomislite da sam šovinista. U svakom slučaju, tvorci virtuelne lutke za probavanje odjeće tvrde da će ona probuditi želju za kupovinom i kod muškara, a ne samo žena, ali to ćemo još vidjeti.
Na ovoj stranici možete pogledati zanimljivu video galeriju, dok ćete ovdje naći Toshiba press release. (VL)