YouTube se trenutno finansira kratkim reklamama koje posjetitelji moraju pogledati prije nego što mogu vidjeti željene snimke. Posjetitelji bi u budućnosti mogli birati između reklama ili mogućnosti da plate gledanje sadržaja, izjavila je Wojcicki na jednoj konferenciji u SAD-u, piše njemački list.
"Razmišljamo o tome kako korisnicima prepustiti izbor", rekla je čelnica YouTubea, tvrdeći kako ima korisnika koji su spremni platiti da ne gledaju reklamu.
Google, vlasnik YouTubea, jedan je od najvažnijih ponuđača oglasa na internetu, a taj dio poslovanja vodila je upravo Wojcicki, prije nego što je preuzela YouTube.
Google je već eksperimentirao s plaćanjem sadržaja. Odabrani vlasnici sadržaja u SAD-u mogu od 2013. ponuditi na YouTubeu svoje sadržaje koje korisnici mogu platiti.
Njemački list piše da Googleov posao s oglašavanjem ne ide najbolje, pa bi plaćeni sadržaji omogućili neovisnost o oglasima.
Prema procjeni kompanije za istraživanje tržišta eMarketer, YouTube je prošle godine zaradio 5,6 milijardi dolara, što je više od iznosa koji sve njemačke televizijske stanice godišnje zarade na oglašavanju.
Ukupna dužina svih sadržaja što ih korisnici gledaju na YouTubeu godišnje se povećava za 50 posto.