Šok i iznenađenje
5

Šta se krije iza Microsoftove kupovine Activisiona za blizu 70 milijardi dolara

E. M.
Candy Crush Saga je remek djelo Activision grupacije
Candy Crush Saga je remek djelo Activision grupacije
Kompanija Microsoft odlučila je kupiti jednu od najboljih izdavačkih kuća Activision Blizzard i njene franšize čime će neke od najpopularnijih igara postati ekskluzivno vlasništvo Xbox konzola, a razlog su mobilne igre.

Legendarne igre uz koje smo odrasli uskoro će postati dio Microsoft gaming polsovanja na platoframama konzola, računara, mobilnih uređaja i clouda i to nakon što je Activision Blizzard prodan za 68,7 milijardi dolara.

Ova informacija u gaming zajednici predstavljala je pravo iznenađenje, ali s druge strane i ne s obzirom da veliki broj igrača širom svijeta u posljednjih godinu dana nije toliko impresionirano izdavaštvom Activisiona što se najbolje ogleda u posljednjem izdanju Call Of Duty Vanguard i Cold War koji nisu oduševili ljubitelje jedne od najboljih FPS igara iz Activisiona.

Microsoft je jučer saopćio da će transfer prebacivanja dionica biti završen tek sredinom 2023. godine, ali i da je moguće da će neki naslovi ipak ostati ekskluziviteti za Sony konzole, a ne Microsoftov Xbox što se prvenstveno odnosi na Call Of Duty igre koje veću popularnost imaju na PlayStationu.

Cilj novog vlasnika Activisiona je plasirati što veći broj igara na mobilne telefone s obzirom da su prema istraživanjima u SAD-u došli do rezultata da su pametni telefoni najveći segemnt gaminga, odnosno, da 95 posto igrača širom svijeta uživa igrati igre i na mobitelima.

Upravo zbog toga je Microsoft odlučio platiti blizu 70 milijardi dolara vlasniku popularne Candy Crush Saga igre za mobilne telefone.

"Microsoft i Activision Blizzard će poticati igrače da uživaju u najpopularnijim franšizama kao što su 'Halo' i 'Warcraft", virtuelno, bilo gdje da žele. I igre kao 'Candy Crush', predstavljaju priliku za Microsoftov brzorastuči sektor gaminga", pojasnili su iz Microsofta.