Iz Activisona su poručili da pripremaju potpuno novo iskustvo igranja na mobilnim uređajima koje će donijeti uzbudljivu, fluidnu i veliku akciju Warzonea igračima koji su u pokretu.
Igra je navodno razvijena pomoću vrhunske napredne tehnologije i dizajnirana da zabavlja gamere širom svijeta u narednim godinama. Ipak, razvoj je još uvijek u ranoj fazi, tako da najava ne uključuje screnshotove i klipove. Također, kompanija još uvijek zapošljava određene stručnjake koji će raditi na razvoju igre. Osim toga, nije poznato ni da li će samo korisnici mobilnih uređaja moći igrati jedni protiv drugih kao što je slučaj u igri Apex Legends Mobile ili će pak biti omogućen cross-platform play kao što to nudi mobilna verzija Fortnitea.
Mobilne verzije popularnih pucačina mogu biti izuzetno profitabilne, a to u Activisionu vrlo dobro znaju zahvaljujući igri Call of Duty: Mobile razvijenoj u saradnji s kompanijom TiMi Studios koja je u vlasništvu Tencenta. Gameri su od 2019. godine u igri potrošili 1,5 milijardi dolara.
Warzone će imati žestoku konkurenciju jer su igre PUBG: Mobile i Garena Free Fire veoma popularne, a na putu su i Valorant kompanije Riot Games te Battlefield kompanije EA.