Adobe trenutno testira novu freemium verziju sa korisnicima u Kanadi, no u konačnici će alat biti dostupan šire. Zasad, svi korisnici iz Kanade koji naprave Adobe profil mogu pristupiti besplatnoj verziji Photoshopa namijenjenoj browserima.
Photoshop je dugo standard u industriji uređivanja fotografija, ali njegova mjesečna pretplata vjerovatno većinu korisnika odvraća od korištenja. U međuvremenu, freemium softveri za uređivanje kao što su Pixlr, Canva i Photopea su privukli povremene korisnike te su postali sofisticiraniji u svojoj ponudi.
Adobe će stoga ponuditi svoje osnovne alate za uređivanje fotografija potpuno besplatno kako bi došao do korisnika koji ne pripadaju njegovoj uobičajenoj publici. Također, u Adobeu se nadaju da će neki korisnici freemium Photoshopa postati pretplatnici koji plaćaju, posebno jer kompanija planira ponuditi naprednije funkcije i mogućnosti na web-only verziji koje će se moći otključati samo uz pretplatu.
Ako ovo zvuči poznato, onda je to zbog činjenice da je Adobe lansirao web-only verziju Photoshopa i Illustratora za pretplatnike prošle jeseni, no njihova funkcionalnost je bila ograničena na osnovno uređivanje i komentarisanje među saradnicima na projektima.
Nova, besplatna web verzija Photoshopa značajno proširuje dostupne alate te omogućava korisnicima da započnu nove projekte, a nudi i pristup naprednijim alatima za korekciju boja i alatima za uređivanje.