Googleov OS je zauzimao udio od 62 posto na tržištu tablet kompjutera prošle godine, dok je procenat iOS-a iznosio 36 posto.
Samsungovi uređaji dominiraju u Androidovom sektoru, a južnokorejska kompanija je donijela najviše uspjeha pomenutom OS-u udjelom od 19,1 posto, što je povećanje od 336 posto u odnosu na prethodni udio.
Uprkos tome, Apple je i dalje vodeći na tržištu tablet kompjutera sa udjelom od 36 posto, a kompaniji operativni sistem iOS koristi samo linija uređaja iPad.
Međutim, Appleovi tableti i dalje zauzimaju najveći udio na tržištu, a kompanijin pristup nastavlja prisiljavati konkurenciju da se grčevito bori na svim poljima, čak i kada je riječ o tržištu uređaja s manjim ekranima, kao što je iPad mini, koji je također zabilježio najveći udio.
Istraživanje je pokazaalo i da je prodaja tablet kompjutera porasla u 2013. godini i to za 68 posto, a prodano je 195,4 miliona uređaja. Manji tableti su najtraženiji, jer kuci žele jeftinijie uređaje.