Ukupna prodaja tableta je pala za 14,7 posto u prvom kvartalu i iznosi 36,9 miliona uređaja. Time je nastavljen pad prodaje iz 2015. godine, a podaci kompanija IDC jasno pokazuju da se nekada "vruće" tržište sada "hladi".
Apple je i dalje najuspješniji prodavač te njegov udio na tržištu iznosi 25,9 posto iako je prodaja iPada pala za 18,8 posto u odnosu na situaciju prije godinu dana.
Samsung drži drugu poziciju s udjelom od 15,2 posto tržiša, a prodaja njegovih tablet kompjutera je pala za 28 posto.
Kompanija Amazon se našla na trećem mjestu, a prodaja tableta iz porodice Fire je porasla zahvaljujući cijeni od 50 dolara.
Amazon ne objavljuje podatke o prodaji, ali je kompanija IDC procijenila da je prodano 2,2 miliona tableta u kvartalu, što je povećanje za 5.400 posto u odnosu na prošlu godinu. Amazonu pripada 5,7 posto tržišta.
Na četvrtom mjestu je Lenovo sa udjelom od 5,5 posto, dok je peti Huawei sa 5,2 posto.
IDC je saopćio da slate tableti i dalje drže 87,6 posto tržišta, ali da je prodaja laptopa i odvojivih tableta više nego udvostručena, jer je prodano 4,9 miliona uređaja.
Uspjehu Applea je doprinijeo najnoviji 9,7-inčni iPad Pro.