Stalno praćenje
1

Ažuriran Messenger kids: Da li je ova aplikacija zaista potrebna?

DP
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Facebook je ažurirao aplikaciju Messenger kids novom opcijom za roditelje. Oni će sada moći vidjeti i kontrolirati kako njihova djeca koriste aplikaciju za dopisivanje.

Ovim alatima roditelji mogu pristupiti kroz kontrolnu ploču za roditelje u glavnoj Facebook aplikaciji.

Roditelji će sada moći vidjeti više detalja o  tome kako njihova djeca provode vrijeme dok koriste aplikaciju. Znat će s kim se djeca dopisuju, koriste li videopoziv i, naravno, imat će pristup historiji razgovora sa svakim korisnikom koje je dijete blokiralo u aplikaciji. Moći će vidjeti i najnovije fotografije koje je njihovo dijete poslalo ili primilo (s opcijom brisanja ili prijave neprimjerenog sadržaja). Nova opcija će dopustiti roditeljima skinuti sve informacije s djetetovog profila, što je slično opciji koju ima glavna Facebook aplikacija.

Messenger kids se našao na meti kritičara otkad je izašao na tržište, u decembru 2017. godine. Postavljala su se pitanja je li Facebook dovoljno motiviran ponuditi proizvod koji je namijenjen djeci i pojedine grupe za zaštitu djece su sugerirale kompaniji ugasiti aplikaciju. Prošle godine je Facebook priznao da je aplikacija puna grešaka, jer je dopuštala djeci stupiti u grupno dopisivanje s ljudima koje roditelji nisu prethodno odobrili, što je kršenje osnovne sigurnosne karakteristike aplikacije.

Iako je Facebook unaprijedio Messenger kids, napomenuli su da će djeca i dalje moći razgovarati s blokiranim kontaktima ako se nalaze u istom grupnom dopisivanju.

Grupno dopisivanje će upozoriti djecu da se u grupi nalazi neko koga su blokirali. Facebook kaže da će djeca sada moći odblokirati kontakte ako žele i da će razgovori s njihovim blokiranim kontaktima ostati u pretincu dolazne pošte kako bi roditeljima dali opciju pregledati to dopisivanje.

Facebook želi naglasiti da informacije o Messenger kids ne dijele s trećim izvorima i ne koriste njihove informacije za reklamiranje. Ali ako uzmemo u obzir historiju ove kompanije i njenu nemogućnost zaštite podataka svojih korisnika (namjerno ili ne), i dalje se postavlja pitanje treba li Messenger kids uopće postojati.