Kompanije već odavno koriste online kanale za izgradnju brenda i komunikaciju sa klijentima. Međutim, u posljednjih par godina Viber je postao vrlo važan kanal jer pruža niz mogućnosti, od onih interaktivnih i zabavnih kao što su Viber stickeri, pa do konkretnih rješenja (chatbotovi) koja za cilj imaju unaprijediti komunikaciju kompanije i korisnika i podići je na potpuno novi nivo.
U Bosni i Hercegovini se mjesečno pošalje preko 100 miliona različitih stickera, a ova komunikacijska mreža je broj jedan u BiH, ispred Facebook Messengera, Whatsappa i drugih s udjelom preko 65 posto korisnika.
BBI banka je prošli mjesec uspješno realizirala Viber sticker kampanju. Kroz kampanju se pojavljuju različiti stickeri koji su bliski ljudima i koji imaju primjenu u svakodnevnom životu pa ih korisnici rado upotrebljavaju.
Pored stickera omogućena je i usluga chatbota, usluga koja korisnicima kroz komunikaciju sa BBI Viber Asistentom omogućava lakšu i bržu komunikaciju s bankom.
Na ovaj način korisnici i klijenti banke na jednom mjestu imaju odgovore na najčešća pitanja o proizvodima i uslugama banke te se mogu na jedinstven način zabaviti i komunicirati sa prijateljima na Viberu.
Cilj implementacije Viber sticker kampanje je da banka ponudi inovativna i učinkovita rješenja kroz izgradnju chatbota i da se približi korisnicima i podstakne jednostavnu interakciju među njima.
"Raduje nas da smo uspjeli osmisliti i realizovati kampanju koja za cilj ima unapređenje i olakšanje komunikacije putem BBI Viber Asistenta s našim klijentima, ali i drugim građanima Bosne i Hercegovine koji se žele informisati o širokom spektru usluga i proizvoda koje Bosna Bank International nudi na tržištu", istaknuo je direktor marketinga i komunikacija BBI banke Dino Selimović.
Bitno je naglasiti da je stickere moguće preuzeti samo za vrijeme trajanja kampanje, ali koristiti i po završetku iste. BBI Viber stickere još uvijek možete preuzeti OVDJE.