XB-1 je manja demonstracijska verzija aviona nazvanog Overture, koji Boom želi proizvesti u budućnosti. Ovaj avion će moći primiti 64 putnika na nadzvučnim međunarodnim letovima te će dostizati brzinu krstarenja do 1,7 Macha. To je slična usluga koju je nudio legendarni Concorde prije nego je povučen iz upotrebe 2003. godine.
Nakon što je poletio iz Zračne i svemirske luke Mojave u Kaliforniji, Boomov glavni testni pilot Tristan Brandenburg je podigao avion XB-1 na visinu veću od 10.000 metara te je dostigao maksimalnu brzinu od 1,1 Macha, odnosno oko 1.358 km/h, koju je održavao četiri minute.
Ovaj let nije prvi put da je Boomov demonstracijski avion letio brzinom većom od brzine zvuka, ali je prvi put da je civilna letjelica dostigla tu brzinu. Concorde je proizveden u zajedničkom projektu vlada Velike Britanije i Francuske, tako da ne potiče od privatne kompanije.
XB-1 je još dva puta probio zvučni zid tokom povratka i slijetanja.
Testni let je obavljen u zračnom prostoru poznatom kao Bell X-1 Supersonic Corridor i trajao je gotovo 34 minuta. Avion dug 19,2 metra pokreću tri General Electric J85-15 turbomlazna motora, no kompanija planira razviti i proizvesti četiri motora potrebna za pokretanje aviona Overture. To će učiniti samostalno nakon što je partnerstvo s kompanijom Rolls-Royce okončano 2022. godine.
Tokom prvog testnog leta obavljenog 22. marta 2024. godine, koji je prvobitno planiran za 2021. godinu, avion XB-1 je dostigao maksimalnu brzinu nešto veću od 455 km/h. Također, 10. januara 2025. godine je Brandenburg dostigao brzinu od 0,95 Macha i visinu od 8.986 metara.
Iako je prvi uspješni nadzvučni let važna prekretnica za Boom Supersonic, ipak treba još mnogo razvoja i testnih letova da kompanija ostvari svoj cilj, a to je da avion Overture poleti 2030. godine. Do maja 2024. godine je kompanija prikupila više od 700 miliona dolara te je "prodala" 15 nadzvučnih aviona United Airlinesu i 20 American Airlinesu. United bi mogao kupiti još 35 ovakvih aviona.