"Okus budućnosti"
21

Coca-Cola predstavila napitak koji je napravila AI tehnologija

D. B.
Prvi napitak koji je napravila AI tehnologija je Coca-Cola Y3000 Zero Sugar.

Riječ je o ograničenom izdanju naptika koji se pojavio na policama određenih tržišta te prema opisu kompanije pokazuje "kakvog ukusa je budućnost". Napitak je napravljen u kombinaciji "ljudske inteligencije i AI tehnologije kao izraz onoga za šta Coca-Cola vjeruje da budućnost donosi".

Kompanija je zatražila od fanova širom svijeta da podijele svoje mišljenje o tome kakav okus bi piće budućnosti trebalo imati, a upravo to je pomoglo Coca-Coli da kreira Y3000 Zero Sugar. Korištenje AI tehnologije je kompaniji omogućilo da razvije profila okusa, ali i da dizajnira pakovanje proizvoda, logotip i natpis.

Svaka konzerva napitka Y3000 sadrži i QR kod, koji nakon skeniranja kupcima "otkriva" kako će izgledati 3000. godina. Kupci mogu pristupiti Coca-Cola Creations Hubu, gdje imaju mogućnost filtriranja fotografija kroz Y3000 AI Cam.

"Nadamo se da će Coca-Cola biti relevantna i osvježavajuća u 3000. godini kao što je i danas, tako da mi istražujemo koncept mogućeg okusa budućnosti i koja bi iskustva napitak iz budućnosti mogao otključati. Namjerno smo kombinovali ljudsku inteligenciju i AI tehnologiju kako bismo pokazali šta Coca-Cola vjeruje da će donijeti budućnost", rekla je Oana Vlad, direktorica globalne strategije kompanije Coca-Cola.

Limitirano izdanje Coca-Cole dostupno je u SAD-u, Kini, Evropi, Kanadi i Africi, ali u određenom vremenskom periodu.