Ovim modelom kompanija pokušava ići u korak s erom pametnih telefona u kojoj dominiraju Samsung, Apple i kineski Huawei.
Nokia 8 označava vrhunac napora da se finski brend vrati na mainstream tržište mobilnih telefona, nakon što je prije šest mjeseci ponovo počeo proizvoditi klasični Nokia 3310 model.
Dizajniran da se takmiči s modelima iPhone 7, Samsung Galaxy S8, Nokia 8 ima polirano aluminijsko kućište, koristi operativni sistem Android, a na stražnjem dijelu su dvije kamere od 13 megapiksela s Carl Zeiss optikom. Također, tu je 5,3-inčni ekran rezolucije 2560x1440 piksela, Qualcommov Snapdragon 835 procesor, 4 ili 6 GB RAM-a, 64 GB interne memorije, a u ponudi će biti i dual-SIM model.
Kompanija naglašava glavnu karakteristiku ovog mobitela, "bothie", kao sljedeću evolucionu fazu selfieja.
"Znamo da korisnici stvaraju i dijele sadržaje uživo više nego ikad ranije, milioni fotografija i video zapisa dijele se svakoe minute na društvenim mrežama. Ljudi su inspirisani sadržajima koje gledaju i traže načine stvaranja vlastitog", rekao je Juho Sarvikas, direktor proizvodnje ove kompanije.
Nokia 8 ima neke inovativne funkcije, ali ostaje da se vidi da li je to dovoljno da privuče potrošače.