"Znate, one su poput konja - dobre su i korisne, no samo do trenutka u kojem izumimo auto", pojasnio je Hastings.
Netflix je kompanija i platforma koja pruža legalne usluge streaminga i gledanja multimedijalnog sadržaja, filmova i serija preko interneta, kao i slanje štampanih DVD izdanja. Zbog svoje pristupačnosti i povoljne cijene izuzetno je popularan u Americi, ali i drugim zemljama svijeta.
Na web stranici Netflixa je još u aprilu 2013. godine objavljen dokument na 11 strana u kojima predviđaju svijet bez TV kanala u kojem internet TV zamjenjuje dosadašnju televiziju. U godinu i po nakon što je taj dokument objavljen, američke TV kuće HBO, Showtime i CBS su najavile samostalne aplikacije, dok satelitski provider Dish Network priprema i svoj internet TV servis.
Zarada od oglasa i reklama na tradicionalnim televizijskim kanalima prilično je turbulentna - 2011. i 2012. godina su bile jedini period u posljednjih deset godina u kojem je primijećen porast prihoda TV stanicama od reklama. Kao rezultat toga, procjenjuje se kako će oglašivači za dvije godine biti spremniji svoj novac uložiti u digitalne platforme i internet platforme.
Ipak, bez obzira na veliku popularnost, Netflix odbija da otkrije podatke o svojoj gledanosti. Ted Sarandos, zadužen za kreiranje sadržaja na Netflixu, ističe kako je to "potpuno irelevantno za posao, ali privlačan i uzbudljiv podatak o kojem bi se moglo pisati, te koji bi mogao vršiti dosta pritiska na emisije i sadržaje koji će s vremenom svakako postati odlični i popularni". Također, pojašnjavaju kako ovaj podatak ne znači ništa, budući da se gledanost ne može pratiti kod korisnika s mobilnih telefona.
Hastings u svom govoru nije naveo na osnovu čega je smrt tradicionalne televizije predvidio upravo za 2030. godinu, no on nije jedini koji misli tako. Američka korporacija Cisco Systems je 2011. godine ispitala 50 televizijskih stručnjaka koji su kazali kako će konvencionalna televizija svoj kraj doživjeti do 2030. godine.
Kompanija Netflix je osnovana 1997. godine u Los Angelesu, a do 2009. godine je imala 10 miliona registrovanih korisnika, kad je broj DVD pošiljki već prerastao milijardu. U aprilu 2011. godine Netflix je imao više od 26 miliona korisnika, od čega je većina bila iz Sjedinjenih Američkih Država. U septembru 2013. godine, broj korisnika je dostigao 40,4 miliona.
Usluge koje pruža ograničene su na Sjevernu i Južnu Ameriku, Karibe i dijelove Evrope (Danska, Holandija, Sjeverna Irska, Velika Britanija, Finska, Norveška i Švedska).