Ovaj jubilej je ostvaren nedugo nakon što je prvi čovjek Mete Mark Zuckerberg najavio da će usluga uskoro dostići broj od 200 miliona korisnika.
Iako je Threads relativno mali u poređenju s ostalim Metinim aplikacijama, ipak je porastao mnogo brže. Zuckerberg je prošlog mjeseca u javnost izašao s brojkom od 175 miliona korisnika kada je Threads obilježio prvu godišnicu, a izvršni direktor Mete je nekoliko puta kazao da bi ovo mogla biti sljedeća društvena mreža kompanije s milijardu korisnika.
"Našu kompaniju gradimo 20 godina, a danas nema toliko mnogo prilika da aplikacija prikupi milijardu korisnika. Očigledno, treba mnogo raditi za taj cilj", rekao je Zuckerberg.
Kontinuiran rast korisničke baze aplikacije bit će ključan da Meta monetizuje Threads, koji trenutno nema oglasa niti poslovnog modela.
"Sve ove nove proizvode mi isporučimo, a nakon toga slijedi višegodišnji rast ne samo u korisničkim iskustvima, nego prerastaju u veoma velike biznise", dodao je on.
Threads je dosad uspijevao iskoristiti haos i kontroverze vezane za društvenu mrežu X, ali Meta se još uvijek "bori" s tim kako pozicionirati svoju aplikaciju koja se naširoko smatra alternativom upravo X-u. Mosseri i Zuckerberg su rekli da ne žele da aplikacija promoviše politički sadržaj korisnicima ukoliko oni to eksplicitno ne traže. Ova politika je čak pokrenula pitanja među nekim uposlenicima Mete.
Threadsov "for you" algoritam se smatra sporim kada je riječ o prijelomnim vijestima i aktuelnim događajima, a Mosseri je nedavno priznao taj problem.
"Definitivno nismo dovoljno brzi, ali aktivno radimo da budemo brži", poručio je Mosseri u postu na Threadsu.