Korištenje ovog servisa za poruke raste iz mjeseca u mjesec. Korisnicima je olakšalo komunikaciju, a vlasniku i dioničarima donijelo profit. Tri mjeseca ranije Facebook je objavio kako je FB Messenger dostigao 900 miliona mjesečnih korisnika, što pokazuje njegov brz rast.
Poređenja radi, aplikacija WhatsApp je prešla broj od milijardu korisnika u februaru 2016. goodine nakon sedam godina postojanja, a Facebook Messenger postoji nešto više od četiri godine.
Facebook ima 1,65 milijardi aktivnih korisnika, što znači da više od 60 posto njih koristi ovu aplikaciju kako bi komuniciralo. Aplikacija Messenger smatra se drugom najpopularnijom aplikacijom na iOS-u, a verzija za Android skinuta je milijardu puta.
Osim što šalju poruke, korisnici mogu obavljati videopozive putem Messengera, a kompanija tvrdi kako se 10 posto glasovnih poziva na svijetu obavlja putem ove aplikacije. Najčešće ga ljudi koriste i za slanje fotografija i gifova. Na dnevnoj bazi korisnici podijele 22 miliona gifova.
Facebook se pobrinuo i za zabavu putem Messengera pa je od marta dostupna i košarkaška igra putem ove aplikacije. Do sada je igrana više od milijardu puta.
Očekuje se dalji rast broja korisnika ovog servisa za komunikaciju.