Ambiciozni potez obuhvata različite nosive uređaje, među kojima su pametni i hibridni satovi. Veliki broj pametnih satova bit će bazirani na Googleovoj platformi Android Wear 2.0, kompatibilni sa Androidom i iOS-om sa AMOLED zaslonom i Qualcommov procesor Wear 2100. Svaki će imati posebnu aplikaciju, u skladu sa brendom kojem pripada.
Uz satove za Adidas, Diesel, Micheal Kors, Skagen, Burberry, Karl Legerfeld i Marc Jabobs naći će se i Fossilovi Q Venture i Q Explorist, nazvani najtanjim pametnim satovima na svijetu. Oni će se u prodaji naći u jesen ove godine.
"Ova eksplozija novih stilova je još jedan dokaz da se mijenja svrha satova", kazao je šef strategije Fossil Groupa Greg McKelvey. "Naši kupci više ne nose satove samo da bi znali koliko je sati, već da ostanu povezani sa ljudima i aktivnostima do kojih im je stalo dok istovremeno ostaju modno osviješteni. Oduševljeni smo što im možemo pružiti tako puno načina za održavanje tih veza i što to radite sa ljepotom i beskompromisnim stilom".
Uređaji će biti objavljivani tokom cijele ove godine. Neki stižu već u aprilu.