Povjerenje u izvor maila
17

Gmail uveo plavu verifikacijsku kvačicu

D. B.
Google je uveo novitet koji će korisnicima omogućiti da provjere da li je strana koja im šalje email "provjerena" ili se radi o prevarantu.

Kada stigne email od kompanije koja je verifikovala svoj identitet, korisnik će u svom inboxu vidjeti plavu kvačicu pored njenog imena. Ova kvačica je dio Googleove najnovije implementacije tehnologije Message Identification (BIMI). Google je počeo testirati BIMI u Gmailu još 2020. godine, u početku je omogućio brendovima koji su uključeni u BIMI da dodaju autentificirane logotipe u svoje emailove, ali je plava kvačica možda očigledniji pokazatelj da je pošiljalac legitiman.

Kada korisnik pređe mišem preko plave kvačice u Gmailu, vidjet će pop-up s porukom "The sender of this email has verified that they own (domen s kojeg je poslan) and the logo in the profile image". Pop-up uključuje i link koji usmjerava korisnika na stranicu s više informacija.

"Snažna autentifikacija emaila pomaže korisnicima i email sigurnosnim sistemima da identifikuju i zaustave spam, a također omogućava pošiljaocima da iskoriste povjerenje u svoj brend. Ovo povećava povjerenje u izvore emaila i daje primaocima imerzivno iskustvo kreirajući bolji email ekosistem za sve", saopćeno je.

Ova funkcija bi trebala biti dostupna svim korisnicima do kraja sedmice, dok administratori Workspacea mogu pomoći u postavljanju BIMI-ja za svoju kompaniju.

Kompanija na ovaj način vraća element povjerenja u plavu kvačicu, koja je nekada bila prilično jasan pokazatelj da su osoba, brend ili biznis zapravo stvarni.

Za razliku od Twittera, čini se da Google neće iskoristiti plave kvačice za ostvarenje većeg prihoda.