Aplikacija se koristi tako što korisnik unese svoje interese te omogući preporučivanje niza lokalnih aktivnosti koje se nazivaju Loops. Korisnik može organizovati vlastite događaje, a tu je i mapa za pregled lokacija i opcija potvrde dolaska na Loopse drugih ljudi.
Shoelace aplikacija stiže nekoliko mjeseci nakon što je Google ugasio svoju društvenu mrežu Google+, dosad najozbiljniji pokušaj izgradnje društvene medijske platforme. Međutim, Shoelace nije zamišljen kao rival Facebooku, nego ima mnogo manje ambicije i "nišani" Facebookovu funkciju Events.
Nova aplikacija je slična Schemeru, još jednoj eksperimentalnoj aplikaciji za organizovanje događaja koju je Google pokrenuo 2011. godine. I ova aplikacija je ugašena nakon samo tri godine.
Trenutno je Shoelace u fazi testiranja na pozivnicu, ali je moguće ispuniti formular kako bi se dobio pristup. Naravno, potreban je Google nalog za prijavu.
Zasad je aplikacija dostupna na području New Yorka, ali će se uskoro proširiti SAD-om.