U Hasbrou se nadaju da će nova generacija djece "otkriti vlastito znatiželjno malo biće", a novi Furby ima poznate velike oči, žuti kljun i krzno u boji. Također, može izgovarati "besmislice" i reagovati na zagrljaje, tapšanje i golicanje. Ovaj potez Hasbro pravi dok se suočava sa smanjenjem potražnje.
"U proteklih nekoliko godina smo obavili mnogo istraživanja kako bismo razumjeli šta djeca žele vidjeti u novom Furbyju", izjavila je Kristin McKay, potpredsjednica i generalna menadžerica u Hasbrou.
Nova igračka je programirana za više od 600 odgovora, odnosno reakcija te može reagovati na komande, oponašati zvukove, plesati i slično.
Furby se prvi put pojavio 1998. godine i brzo je postao veoma popularan širom svijeta. U prve tri godine prodano je više od 40 miliona primjeraka. Prvi Furby imao je infracrvene oči koje su mu omogućavale da "komunicira" s drugima. Igračka je mogla "slušati" razgovore te "učiti" riječi nakon tapšanja po glavi. U narednim godinama je poboljšavan, a infracrvene oči su zamijenjene s dva mala LCD ekrana.
Hasbro je također razvio i aplikaciju za smartphone i tablet, koja može prevoditi Furbyjevo "brbljanje" na engleski jezik.
Međutim, Furbyjev fenomen je izblijedio 2016. godine, a novo plasiranje na tržište je pokušaj unapređenja prodaje.